پیام مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران به مناسبت روز جهانی قدس:

رهایی قدس آرمان همه آزادی‌خواهان جهان است

تهران (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در پیامی با گرامیداشت روز جهانی قدس، آزادی قدس شریف را آرمان همه آزادی‌خواهان جهان دانست.

کد مطلب: ۱۰۷۵۱۵۶
لینک کوتاه کپی شد
رهایی قدس آرمان همه آزادی‌خواهان جهان است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، متن پیام محمد صیدلو مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران به شرح زیر است:

از جمله یادگارهای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران امام خمینی (ره) اختصاص روز جمعه آخر ماه مبارک رمضان به نام قدس شریف است که بعد از گذشت چهار دهه از این اتفاق پسندیده، شاهد هستیم که هر ساله ندای مظلومیت خواهی مردم مظلوم فلسطین اشغالی در گستره بیشتری از این جهان هستی طنین انداز می‌شود.

قطعا در این مسیر ندای همه آزادیخواهان جهان آزادی قدس شریف است که باید با مجاهدت و ایستادگی در برابر طواغیت جهانی محقق شود.

امسال نیز همچون سالیان گذشته بر آرمان‌های خود استواریم و با تأسی و یاد و خاطره همه مجاهدان راه خدا بالاخص سردار بزرگ جهان اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس که با شعار آزادی‌خواهی جان خود را نثار این ارزش والا کردند، عهد خواهیم بست که بر این مسیر ثابت قدم خواهیم ماند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار