کارگردان فیلم زندگی امام علی: هنوز مشغول نوشتن و پیدا کردن لوکیشن این فیلم سینمایی هستیم

عباس یوسفی: «نبأ السما» به‌خاطر مسائل مالی ساخته نشد

تهران (پانا) - کارگردان فیلم سینمایی «نبأ السما» ( زندگی امام علی ) می‌گوید این پروژه حدودا دو سال متوقف شده است، زیرا هزینه ساخت این فیلم بالا است و سازندگان این اثراین روزها به‌دنبال پیدا کردن اسپانسر و سرمایه گذار هستند.

کد مطلب: ۱۰۷۴۳۴۶
لینک کوتاه کپی شد
کارگردان فیلم زندگی امام علی: هنوز مشغول نوشتن و پیدا کردن  لوکیشن این فیلم سینمایی هستیم

سال 97 دوستداران فیلم و سینما شاهد دست به دست گشتن ویدئویی در شبکه‌های مجازی بودند که تریلری از فیلمی به زبان عربی بود و اعلام شد فیلمسازی کویتی به نام «عباس یوسفی» درباره زندگی امام علی (ع) ساخته است.
این کارگردان همان سال به پانا درباره این فیلم گفت: «فعلا به دنبال جذب اسپانسر از سراسر دنیا هستیم تا تامین مالی پروژه انجام شود. در صورت تامین مالی ساخت فیلم کلید خواهد خورد.»
بعد از گذشت دو سال همچنان خبری از ساخت این پروژه یا حتی کلید خوردن فیلمبرداری آن در هیچ خبرگزاری منتشر نشد، برای همین این موضوع دغدغه‌ای شد تا از طریق فضای مجازی دوباره با این کارگردان ارتباط برقرار کنیم و درباره این پروژه سوال کنیم.
یوسفی کارگردان فیلم سینمایی «نبأ السما» یا «The Tale of The Heavens» (قصه‌ای آسمان) در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی پانا درباره وضعیت این فیلم سینمایی گفت: «این پروژه حدودا دو سال متوقف شده بود زیرا به‌دنبال پیدا کردن اسپانسر و سرمایه گذار بودیم.»
وی ادامه داد: «خوشبختانه کارهای مالی این پروژه انجام شده است و فعلا مشغول نوشتن و پروداکشن این پروژه هستیم که مدت زیادی وقت می‌برد تا آماده شود.»
این کارگردان در پاسخ به این سوال که لوکیشن فیلمبرداری فیلم «نبأ السما» کجا انجام می‌شود گفت: «فعلا لوکیشن فیلمبرداری این فیلم مشخص نشده است اما به زودی باقی اطلاعات و تصمیماتی که برای این فیلم گرفته‌ایم معلوم می‌شود.»
یادآور می شود، عباس یوسفی از والدینی ایرانی در سال 1986 در دمشق به دنیا آمد و در کویت و سایر کشورهای حوزه خلیج فارس زندگی کرد. او به عنوان کارگردان مستقل و تهیه‌کننده با برخی شبکه‌های تلویزیونی کویت ازجمله شبکه «الرأی» و «الوطن» در تولید سریال‌های تلویزیونی، موزیک‌ویدئو و فیلم‌های تبلیغاتی همکاری کرد. سریال «بعدالنهایه» یکی از سریال‌های داستانی یوسفی است که از تلویزیون کویت روی آنتن رفت.

مصاحبه‌ای که سال 97 با این کارگردان انجام دادیم را دراینجا بخوانید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار