بازگشایی مدارس در شهرستان بن

بن (پانا) - حجت الله نادری رئیس آموزش و پرورش شهرستان بن از بازگشایی و عملکرد مدارس این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۷۴۲۳۶
لینک کوتاه کپی شد
بازگشایی مدارس در شهرستان بن

رئیس آموزش و پرورش شهرستان بن در گفتگو با پانا گفت:طبق تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا، مدارس کل کشور از 27اردیبشهت ماه بازگشایی شده اند تا دانش آموزانی که به آموزش مجازی دسترسی نداشته اند و یا کسانی که در دروس خود اشکالاتی دارند به مدارس مراجعه و اشکال خود را برطرف کنند.

وی ادامه داد: با دریافت این ابلاغیه، جلسات شورای آموزش و پرورش و مدیران تشکیل شد، مدارس ضد عفونی شدند و دانش آموزان و اولیای آنها از جزئیات این طرح آگاه شدند و تمام همکاران برای فراهم شدن این شرایط تلاش کردند.

وی تاکید کرد: این طرح تنها برای رفع اشکال دانش آموزان بوده و هیچ تدریسی در مدارس صورت نخواهد گرفت و آموزش از طریق فضای مجازی ادامه خواهد داشت.

وی در ادامه گفت: شورای مدرسه این اختیار را دارد که با بررسی وضعیت دانش آموزان تصمیم به ادامه این طرح در هفته آینده بگیرد یا نه.

وی افزود: حضور دانش آموزان در این طرح داوطلبانه بوده اما حضور دبیران اجباری است.

نادری در خصوص میزان مشارکت دانش آموزان گفت: استقبال دانش آموزان در روستاها و دوره ی ابتدایی بالاتر بوده و در این طرح، مدارس تا آخر هفته فعالیت خود را ادامه خواهند داد و معلمان طبق برنامه کلاسی در مدارس حضور خواهند یافت؛ دانش آموزان با رعایت پروتکل های بهداشتی می توانند برای رفع اشکالات خود به آموزشگاه مراجعه کنند.

او در پایان عنوان کرد: در مورد برگزاری امتحانات، طبق دستورالعملی که به ما اعلام شده است، کلیه پایه ها به جز امتحانات پایه نهم و دوازدهم به علت بحث هدایت تحصیلی و کنکور غیر حضوری بوده و نحوه برگزاری امتحانات غیر حضوری نیز به عهده شورای مدرسه است.

خبرنگار دانش آموز: معصومه علی بیگی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار