رئیس اداره آموزش و پرورش پیربکران: هیچ دانش آموزی نباید از تحصیل محروم شود

پیربکران (پانا) - با توجه به برگزاری امتحانات، جلسه ویدئو کنفرانس برای مدیران سه دوره تحصیلی منطقه پیربکران برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۷۳۳۹۰
لینک کوتاه کپی شد
رئیس اداره آموزش و پرورش پیربکران: هیچ دانش آموزی نباید از تحصیل محروم شود

عبدالرضا بکرانی رئیس اداره آموزش و پرورش پیربکران، در جلسه ویدئو کنفرانس ضمن تشکر از تلاش و همکاران در امر آموزش مجازی خطاب به مدیران مدارس گفت: در کنار پزشک و پرستاران در مبارزه با ویروس کرونا، معلمین هم در خط اول جبهه مبارزه با ویروس هستند. چرا که آنها جهت مصونیت دانش آموزان و خانواده های آنان در خانه به امر آموزش مشغول هستند و با تلاش شبانه روزی نشان دادند که با وجود تعطیلی مدارس، امر آموزش تعطیل‌ناپذیر است.

وی در ادامه به اهمیت نظم و برنامه ریزی در انجام امور اشاره کرد و هر دو عامل را در تعطیلی مدارس موضوعاتی برای رسیدن به اهداف آموزش و پرورش دانست.

رئیس اداره با توجه به فرارسیدن ایام امتحانات پایانی بیان کرد: معلمین ما بهتر از هر شخص دیگری آگاه به فعالیت دانش آموزان هستند و همین امر می تواند ملاک معلم در ثبت نمرات مستمر باشد. امتحانات پایه دوازدهم به صورت حضوری در تاریخ 17 خرداد قابل اجرا است و در بقیه پایه ها طبق ضوابط و دستورالعمل خاص باید انجام شود.

بکرانی در پایان اذعان کرد: هیچ دانش آموزی نباید از تحصیل محروم شود و به منظور رفع اشکال به آن دسته از دانش آموزانی که به هر دلیل امکان استفاده از فضای مجازی را نداشتند، با حفظ فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی مدارس جهت امر آموزش دایر هستند و در این مورد ویژه معلمان منطقه و کشور نشان دادند که همیار و همراه دانش آموزان در هر شرایطی هستند و خواهند بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار