آئین نامه برگزاری آزمون های سواد آموزان نهضت به زودی اعلام می شود

براساس آخرین اعلام آزمون مشمولان استخدامی، پایان خرداد برگزار می شود

یاسوج (پانا)- آئین نامه برگزاری آزمون سواد آموزان به زودی به استانها اعلام می شود و در کلاسهایی که دوره پایان و زمان آزمون فرا رسیده با رعایت موارد بهداشتی کرونا، آزمون برگزار می شود.

کد مطلب: ۱۰۷۲۶۷۳
لینک کوتاه کپی شد
آئین نامه برگزاری آزمون های سواد آموزان نهضت به زودی اعلام می شود

شاپور محمدزاده، در نشست ویدئو کنفرانس با معاونین سواد آموزی استانهای سراسر کشور گفت: برخی مراکز یادگیری محلی 10 استان کشور در انجام اقدامات پیشگیرانه از بیماری کرونا عملکرد موفقی داشتند و کهگیلویه و بویراحمد از استانهای موفق در این زمینه است.

معاون وزیر و رئیس سازمان نهضت سوادآموزی کشور افزود: در این مراکز تهیه ماسک -دستکش و همچنین برخی اقدامات آموزشی مقابله و پیشگیری در شرایط کرونایی انجام شد که قابل تقدیر است.

او به ضرورت برنامه ریزی برای اجرای شعار سال مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: وجود 470 مراکز یادگیری محلی در کشور ظرفیت ویژه در حوزه سوادآموزی برای عملی کردن جهش تولید است.

در این نشست معاون پشتیبانی و توسعه منابع نهضت سوادآموزی کشور نیز گفت: بیش از 24 هزار نفر از مشمولان طرح الحاق یک ماده به قانون تعیین تکلیف آموزش دهندگان و آموزشیاران برای شرکت در آزمون ثبت نام کردند.

کوثری اظهار کرد: براساس آخرین اعلام آزمون مشمولان 30 یا 31 خرداد برگزار می شود و در صورت تغییر شرایط کرونایی زمان این آزمون تغییر خواهد کرد.

در ادامه سرپرست معاونت آموزشی نهضت سوادآموزی کشور با اشاره به نحوه برگزاری آزمون‌های سوادآموزان گفت: به زودی آئین نامه برگزاری آزمون به استانها اعلام می شود و در کلاسهایی که دوره پایان و زمان آزمون فرا رسیده با رعایت موارد بهداشتی کرونا، آزمون برگزار می شود.

احمد خاکزاد گفت: حدود 10 درصد کلاسها در بهمن و اسفند ماه تشکیل شده که در این آئین نامه تعیین تکلیف می شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار