پیام رئیس سازمان دانش آموزی زنجان به مناسبت ۲۱ اردیهشت سالروز تاسیس سازمان ؛

سازمان دانش آموزی یک نهاد تربیت محور و اجتماع محور است

زنجان (پانا) - سازمان دانش‌آموزی نهادی عمومی و غیردولتی وابسته به وزارت آموزش و پرورش است که در قالب تربیت اجتماعی مکمل تربیت عمومی بوده و در ۲۱ اردیبهشت ۱۳۷۸ فعالیت‌های خود را شروع کرد و دانش‌آموزان پسر و دختر را در سه دوره تحصیلی و از پایه اول ابتدایی تا سوم متوسطه (۱۲ سال تحصیلی) تحت پوشش قرار می‌دهد. در ادامه پیام فیروز مهدی،رئیس سازمان دانش آموری زنجان به مناسبت سالروز تاسیس سازمان را ملاحظه می‌فرمائید.

کد مطلب: ۱۰۷۲۳۲۹
لینک کوتاه کپی شد
سازمان دانش آموزی یک نهاد تربیت محور و اجتماع محور است


سازمان دانش آموزی یک نهاد تربیت محور و اجتماع محور است و محصول تفکر دینی اخلاقی و معرفتی و یک روش تربیت پژوهی است که توانایی فردی و اجتماعی دانش آموز را به چالش می کشاند. دانشکده یادگیری مهارت های فردی و گروهی است و هویت اصلی یک انسان منعطف را در فضای فکری جامعه امروزی ترسیم می کند. انسانی که صبر و نظم را می آموزد. خشم و قضاوت ناآگاهانه را از زندگی دور می سازد. فوق برنامه ای است که در جهت شخصیت سازی و ترسیم الگوی قابل اعتماد و با اتکا به رهنمودهای الهی و همت مسئولین؛ مربیان و مدرسین عزیز خود از سال ۷۸ پایه گذاری شد و در طول این بیست سال موفقیت های چشمگیری به دست آورد.
بدینوسیله بیست و یکمین سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی را خدمت تمامی همکاران فرهیخته و گرانقدر، روسای محترم آموزش و پرورش، معاونین محترم پرورشی و تربیت بدنی، مسئولین و کارشناسان پرتلاش و ساعی سازمان دانش آموزی، مدیران مدارس، مدرسین و مربیان خوش ذوق و توانمند پیشتاز، اعضاء و مربیان مجامع، پارلمان مجلس دانش آموزی، خبرنگاران دانش آموز خبرگزاری پانا، پیشکسوتان متعهد و متعصب سازمان و تمامی کسانی که در این راه به هر نحوی ما را همراهی کرده و برای اعتلای این سازمان از هر تلاش و کوششی دریغ نمی کنند تبریک و تهنیت عرض کرده و از تمامی زحمات و تلاش‌های صادقانه، خالصانه و بی مزد و منت آنها ممنون و سپاسگزارم و از خداوند بزرگ و منان سلامتی، تندرستی و عاقبت به خیری تمامی یاران را مسالت می نمایم و امیدوارم با شعار همیشگی همفکری، همدلی و همکاری همچنان محکم و استوار در راه رشد و اعتلای فرزندان عزیز میهنمان؛ گامهای استوارتر از همیشه برداریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار