فرماندار ساوجبلاغ:

جلوگیری از تبدیل اراضی باغی و زراعی شهرستان وظیفه همه مدیران است

خبرگزاری پانا:فرماندار ساوجبلاغ در دومین جلسه شورای اداری تاكید كرد، از تبدیل و تغییر كاربری اراضی كشاورزی (باغی – زراعی) در این شهرستان به شدت جلوگیری می شود.

کد مطلب: ۱۰۶۵۱۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا؛علی حدادی افزود: بر اساس تصمیم ستاد طرح توسعه بخش كشاورزی، مدیریت جهاد كشاورزی و شهرداری ها موظف شده اند، به منظور جلوگیری از تبدیل و تغییر كاربری اراضی كشاورزی (باغی - زراعی) سطح شهرها وروستاها تدابیر و اقدام مؤثر را به عمل آورند.

حدادی افزود : همه قوا اعم از دستگاههای اجرایی ، نظارتی و قضایی باید با جدیت تمام در این موضوع ورود داشته باشند و با متخلفان برخورد های قانونی صورت گیرد

وی با تاکید بر این که رسانه های گروهی خصوصا صدا و سیمای استان نیز باید نقش رسانه ای خود را ایفا نمایند تصریح کرد: تشریح موضوع و افزایش آگاهی ها و اطلاعات مردم استان در خصوص اینکه قبل از خرید ملک با مبادی قانونی مشورت وفریب واسطه ها ودلال های زمین را نخورند زمین کشاورزی مناسب ساخت وساز نیست .

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ افزود: مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان موظف هستند شخصا به صورت منظم و جدی در حوزه فعالیت خود تلاش داشته باشند ودر همه ساعات شبانه روز پاسخگو باشند خاموش بودن تلفن همراه مدیران در هر زمان ممنوع است .

وی اظهار داشت: تکریم ارباب رجوع وتوجه به آن وظیفه همه کارکنان است وباید مراجعین بدون مشکل نسبت به خواسته های مراجعین با احترام رسیدگی شود.

حدادی در خاتمه به برگزاری نماز جماعت در ادارت نیز تاکید کرد وگفت: روحیات کارکنان را در این ماه با معنویات بیشتر گره زده شود وقت وفرصت رمضان مناسب است تا علاوه بر دعا هرروز یک صفحه از قرآن قرائت وبه تفسیر آن پرداخته شود

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار