برگزاری جلسه تقدیراز عوامل اجرایی جشنواره فرهنگی وهنری فردا ی کاشمر

کاشمر(پانا)-جلسه هم اندیشی تقدیراز عوامل اجرایی و داوران مسابقات فرهنگی و هنری فردای کاشمر در سالن کنفرانس مدیریت آموزش وپرورش کاشمر برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۶۱۷۴۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه تقدیراز عوامل اجرایی جشنواره  فرهنگی وهنری فردا ی کاشمر

جلیل آخرتی کارشناس فرهنگی وهنری آموزش و پرورش کاشمرضمن تشکر از عوامل اجرایی مسابقات فرهنگی و هنری گفت:در سال جاری با یک برنامه ریزی منسجم مسابقات فرهنگی و هنری را نسبت به سالهای قبل زودتر شروع کردیم تا بتوانیم از حضور گروه های نمایشی بهره بیشتری ببریم.

وی ادامه داد: ما از ماه های اول با مدارس جهت تشکیل گروه های هنری هماهنگ کردیم، متن ها مورد بررسی قرار گرفت، مربیان هنری به مدارس داوطلب اعزام شده و مراحل تایید متن، تمرین ها و بازبینی سرود ها و نمایش ها انجام شد، صبح روزی که قرار بود جشنواره برگزار شود، متاسفانه به علت شیوع ویروس کرونا اجتماعات ممنوع و امکان برگزاری جشنواره میسر نشد.
آخرتی افزود: امسال وضعیت آموزش پرورش از نظر اقتصادی خیلی مساعد نیست این قطعا بر روی مسابقات فرهنگی وهنری تاثیر زیادی دارد و به خاطر این شرایط ما تصمیم گرفتیم که جلسه تقدیر و تشکر برای شما برگزار کنیم و امیدواریم که همکاری و همفکری شما ادامه داشته باشد.
دراین مراسم از کلیه عوامل با لوح تقدیر و کارت هدیه تقدیر شد که در ابتکاری جذاب تحاشیه تقدیرنامه با آثار راه یافته به مرحله استانی تزئین شده و متن آن توسط برترین خطاط جشنواره تحریر شده بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار