سپاس و قدردانی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر

بوشهر(پانا)_معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهرپیام سپاس و قدر دانی صادر نمود .

کد مطلب: ۱۰۶۱۷۳۶
لینک کوتاه کپی شد
سپاس و قدردانی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر

به گزارش پانا متن پیام به شرح ذیل است :

بسمه تعالی

به نام خداوند جان و خرد کزین برتر اندیشه برنگذرد

در فرصت گشایش سفره ی رحمانی، ماه پرفیض رمضان و در آستانه ی ولادت با سعادت کریم اهل بیت (س) حضرت امام حسن مجتبی (ع) خدا را شاکر و سپاسگزارم که قریب سی و چهار سال توفیق خدمت و حضور در نهاد تعلیم و تربیت را نصیب بنده ی حقیر نمود تا در کسوت پر ارج معلّمی، خدمتگزار بهترین های نظام هستی - کودکان و نوجوانان- این سرزمین الهی باشم، توفیقی که تشکر و سپاس آن را در توان خویش نیابم و براین صراط تا فرجام حیات مشتاقانه دست دعا، به ساحت بی منتهایش گشوده خواهم داشت.

سال هایی که با تجربه اندوزی در جوار معلمان، مربیان، مدیران و دست اندرکاران آموزش و پرورش به زیبایی رقم خورد و تمام این مدت آموختم راهی که پیش رویم قرار گرفته است بهترین، پویاترین و ماناترین مسیر بوده و خواهد بود.

و اینک که به مدد الطاف ذات حضرت احدیت، در آخرین فرصت هم بیش از پنج سال در جایگاه معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش با همت صاحبان علم و اندیشه در استان فرهنگ پرور بوشهر به خدمت مشغول باشم هنگام آن رسیده است که به افتخار بازنشستگی نائل آیم.

بدین سبب و به شکرانه ی این توفیق برخود فرض می دانم با ادای احترام به ساحت قدسی اهل بیت عصمت و طهارت (س)، شهدای والامقام و امام شهدا، از همه ی عزیزان و بزرگوارانی که در طول این سالها، زمینه ی رشد و اعتلای برنامه های پرورشی و فرهنگی را فراهم نمودند صمیمانه قدردانی و سپاسگزاری نمایم و توفیق سلامتی و سربلندی همه ی بزرگواران را از پیشگاه احدیت مسألت نمایم.به ویژه از لطف وهمت مدیران ،معلمان ،مربیان پرورشی ،مشاوران و مسوولان ستادی در استان و شهرستان ها و مناطق ،اولیامحترم صمیمانه تقدیر و تشکر می نمایم .
همراهی وهمدلی نهادها و سازمان های همکار را ارج می گذارم.
همچنین بابت تمام کاستی ها و نارسایی هایی که در انجام برنامه و فعالیت ها داشته ام از حضور همه عزیزان عذر خواهم.
در پایان و در سال جهش تولید موفقیت همگان خاصه خدمتگزاران نظام مقتدر جمهوری اسلامی را در پرتو رهنمودهای مقام معظم رهبری از پیشگاه احدیت مسالت دارم.
سیروس فتحی 17 اردیبهشت ماه 99

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار