رزمایش کمک مومنانه «یاوران مهدی»در دبیرستان پسرانه طوس منطقه ۱۷                        

تهران (پانا) - رزمایش همدلی و کمک مومنانه در راستای لبیک به منویات رهبر انقلاب توسط گروه جهادی «یاوران مهدی» در دبیرستان طوس برگزار شد.          

کد مطلب: ۱۰۶۱۴۸۳
لینک کوتاه کپی شد
رزمایش کمک مومنانه «یاوران مهدی»در دبیرستان پسرانه طوس منطقه ۱۷                        

محمد دولتخواه، مدیر دبیرستان طوس در گفت و گو با پانا، با اشاره به رزمایش همدلی و کمک مومنانه، اظهار کرد: رزمایش کمک مومنانه با تأسی از فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص مساوات و کمک مومنانه و با هدف کمک و خدمات‌رسانی به اقشار کم‌ بضاعت و آسیب‌دیده از بیماری کرونا با توزیع بسته‌های معیشتی و غذای گرم در میان آنها انجام شد.
وی افزود: همانطورکه درمرحله اول، از نیمه شعبان بحث توزیع مواد ضدعفونی کننده دست و سطوح و سبد کالای نیازمندان، همچنین ضدعفونی کردن معابر و اماکن عمومی تهیه و توزیع ۱۰۰۰ پرس غذای گرم بین خانواده های نیازمند و کارتن خواب ها را داشتیم؛ این کار بحمدلله در مرحله دوم به لطف خداوند متعال و به همت خیرین و دانش آموزان عزیز، در روز ولادت امام حسن مجتبی (ع)، اجرا می گردد.
دولتخواه با بیان اینکه کمک و همدلی ریشه در معنویت و خداباوری دارد؛ افزود: خیرین و دانش آموزان این دبیرستان در این رزمایش بابرکت و خیرخواهانه، با تمام توان به صحنه آمده تا در راستای کمک و مساعدت به اقشار کم بضاعت منطقه که بدلیل شیوع ویروس کرونا، خانواده‌های آنها در معرض آسیب قرار گرفته ‌اند، اقدام شایسته انجام دهند.
دولتخواه اظهار کرد: ویروس کرونا با همه مشکلات و گرفتاری‌های خود، زمینه ایجاد روحیه ایثار و خدمت به هم نوع را در جامعه ایجاد کرده که مصداق این ایثارگری، رزمایش کمک مومنانه بود که الحمدلله نه تنها در منطقه، بلکه همه اقشار جامعه در این اقدام خداپسندانه مشارکت خوبی داشته‌اند.
وی، ماه مبارک رمضان را بهترین فرصت برای انجام کارهای خیر و انسان دوستانه دانست و گفت: امیدواریم به برکت این ماه بابرکت شاهد برچیده شدن چهره فقر و تقویت روحیه ایثار و همدلی در جامعه اسلامی باشیم.
دولتخواه خاطرنشان کرد: موج خدمت و مردم‌یاری با شکل‌گیری رزمایش کمک مومنانه با قوت دنبال می‌شود و امید است که شاهد حضور حداکثری برای شرکت در این اقدام خداپسندانه باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار