معلم خلاقی که شور یادگیری در فضای مجازی را زنده کرده است

تهران (پانا)- مریم حنیفه مجردی، معلم خلاق پایه اول دبستان فیروزه منطقه ۱۳ در آموزش مجازی و شرکت در گروه معلمان فعال برای تهیه و ارسال تولید محتوای آموزشی برای دانش آموزان، حضور فعال و مستمر دارد.

کد مطلب: ۱۰۶۰۲۴۵
لینک کوتاه کپی شد
معلم خلاقی که شور یادگیری در فضای مجازی را زنده کرده است

روز معلم، روز بزرگداشت عشق و ایثار است، تجلیل از کسانی که علم را جرعه جرعه در جان ها جاری می کردند، معلمی شغل و حرفه نیست، بلکه ذوق و هنر توانمندی است. در همین راستا، خبرنگار پانا به مناسبت هفته معلم به معرفی یک معلم خوش ذوق، خلاق و هنرمند در آموزش مجازی در منطقه پرداخت.
به گزارش پانا، مریم حنیفه مجردی، معلم خلاق و فعال پایه اول ابتدایی در شبکه آموزش صدا و سیما برای آموزش مجازی در همه دروس ابتدایی، فعالیت و همکاری دارد.
با توجه به اینکه آموزش و پرورش در حال تجربه روش جدیدی از آموزش در بستر فضای مجازی است مجردی با استفاده از بازی های آموزشی برای نوآموزان پایه اول، آموزش را جذاب تر میکند و خلاقیت و توانایی های دانش آموزان را در زمینه های مختلف بالا می برد.
این معلم پرتلاش با خلاقیت خود و با تولید محتوای آموزشی کوتاه برای دانش آموزان، باعث اشتیاق و انگیزه بیشتر دانش آموزان، به حضور فعال در کلاس های آموزش مجازی می شود.
وی با شرکت فعال و روزانه در شبکه آموزشی شاد و ارتباط با والدین دانش آموزان و بررسی تکالیف، رفع اشکال در زمان مشخص، ارسال عکس و فیلم آموزشی، برای افزایش مهارتهای دانش آموزان و پرورش استعدادهای آنان به عنوان مهمترین عامل تشکیل دهنده ی محیط آموزشی، اثربخشی خود را به اثبات می رساند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار