پیام تبریک مدیر آموزش و پرورش فیروزکوه به مناسبت فرا رسیدن هفته معلم

فیروزکوه(پانا)- مدیر آموزش و پرورش فیروزکوه به مناسبت فرا رسیدن هفته معلم پبام تبریک صادر کرد.

کد مطلب: ۱۰۵۰۰۸۵
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک مدیر آموزش و پرورش فیروزکوه به مناسبت فرا رسیدن هفته معلم

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش فیروزکوه متن پیام محمدرضا بنار،مدیر آموزش وپرورش شهرستان فیروزکوه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سپاس وستایش اول معلم هستی را که به انسان فکرت آموخت وسرشت اورا به زیور اندیشه آراست تا اشرف مخلوقات باشد.

هفته بزرگداشت مقام معلم و گرامیداشت یاد و خاطره نادردوران و صاحب اندیشه‌های مطهر «شهید مرتضی مطهری» فرصتی مغتنم است تا همگان مراتب سپاس، تقدیر و قدرشناسی خودرا تقدیم معلمانی نمایند که نقش بی‌بدیل آنها در توسعه، پیشرفت و توفیقات کشور برکسی پوشیده نیست.

ستون خیمه علم و اخلاق در جامعه معلمان هستند. کسانی که علاوه بر حضور و مجاهدت در عرصه علم و دانش، در هر عرصه ای که در جامعه وارد شده اند سربلند بیرون آمده و اتفاقات مبارکی را در صحنه های مختلف اجتماعی و فرهنگی و مدیریتی رقم زده اند.

با توجه به شرایط کنونی و نگرانی‌های ایجاد شده در حوزه تحصیلی و تربیتی، سیاست آموزش و پرورش بر این محور است که آموزش تعطیل نیست.

امروز اگر به خاطر مراقبت از دانش آموزان، مدارس تعطیل شده است اما آموزش ها همچنان جریان دارندو همه فرایندهای آموزشی و پرورشی مطابق قبل از تعطیلات اما به اشکالی دیگر تداوم می یابند.

این بار نیز معلمان عزیز خوش درخشیدند و نشان دادند که به مانندهمیشه و در همه عرصه‌ها در خط مقدم بوده اند و اکنون نیز در خط مقدم ارائه آموزش‌های مجازی ایفای نقش می کنند.

اینجانب ضمن گرامیداشت 12اردیبهشت ماه سالروز شهادت استاد فرزانه « مرتضی مطهری» و با تبریک روز معلم به جامعه فرهیخته معلمان مجموعه آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه، از زحمات کلیه معلمان، مدیران و تمامی پرسنل عزیزی که در این مدت و در روزهای آینده دست به دست هم می دهند تا سنگر تعلیم و تربیت کشور مسیر خود را در راه تعالی و رشد دانش آموزان ادامه دهد، قدردانی می نمایم و از خداوندمنان توفیق روزافزن را برای تمامی ایثارگران خواستارم.

آرزومندم ذات اقدس احدیت در این ماه پرفیض و برکت شما خوبان را که درمسیر تحقق اهداف متعالی مکتب انسان ساز اسلام ازجان مایه می گذارید درکنف الطاف خاص خویش قرار دهد.

خبرنگار: امیر شجاع

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار