ناپولی بند مهم برای خرید مهاجم ایرانی را پذیرفت؛ قیمت کهکشانی سردار آزمون اعلام شد

تهران (پانا) - باشگاه ایتالیایی ناپولی پذیرفت که مبلغ مورد نظر باشگاه زنیت برای انتقال سردار آزمون را پرداخت کند تا بدین ترتیب مهاجم ایرانی در آستانه انتقالی گران قیمت قرار بگیرد.

کد مطلب: ۱۰۴۹۰۷۴
لینک کوتاه کپی شد
ناپولی بند مهم برای خرید مهاجم ایرانی را پذیرفت؛ قیمت کهکشانی سردار آزمون اعلام شد

طی چند هفته اخیر و در روزهایی که فوتبال جهان به علت شیوع کرونا ویروس تعطیل شده است، اخبار مختلفی پیرامون سردار آزمون و آینده‌ این بازیکن با استعداد شنیده شده است و منابع خبری اروپایی به خصوص منابع ایتالیایی و انگلیسی از باشگاه‌هایی مانند آرسنال، اورتون، لستر سیتی و وستهام یونایتد در انگلیس و همچنین باشگاه‌های ایتالیایی ناپولی و لاتزیو به عنوان مشتری‌های جدی مهاجم تیم ملی فوتبال ایران نام برد بودند.

موج پیشنهادها برای سردار آزمون که به دنبال درخشش در فصل جاری لیگ برتر روسیه پدیدار شده بود، باعث شد تا باشگاه زنیت بیشتر از قبل ارزش مهاجم ایرانی‌اش را بداند و در همین راستا قهرمان لیگ برتر روسیه قیمت سردار آزمون را به بالاترین میزان قابل تصور بالا برد تا بتواند از راه فروش مهاجم ایرانی‌اش درآمد خوبی کسب کند اما رقم دقیقی از این قیمت اعلام نشده بود.

اما ساعاتی قبل رسانه‌های روسی قیمت سردار آزمون را افشا کردند و حتی خبر دادند که باشگاه ناپولی با پیشنهاد مدیران باشگاه زنیت روسیه موافقت کرده است و احتمال دارد به زودی با پرداخت مبلغ مورد نظر باشگاه زنیت، انتقال مهاجم تیم ملی فوتبال ایران به باشگاه ناپولی عملی شود.

براساس اعلام منابع خبری روسیه‌ای، باشگاه زنیت برای فروش سردار آزمون مبلغ 30 میلیون یورو ( معادل 510 میلیارد تومان ) از ناپولی درخواست کرده و این باشگاه فیروزه‌ای پوش شهر ناپل پذیرفته است تا مبلغ مورد نظر را به قهرمان روسیه پرداخت کند.

بدین ترتیب اگر انتقال سردار آزمون به ناپولی عملی شود و باشگاه ایتالیایی پرداخت مبلغ 30 میلیون یورو در قبال مهاجم ایرانی را بپذیرد، سردار آزموان تبدیل به گران‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال ایران تا به امروز خواهد شد.

پیش از این، علیرضا جهانبخش با 17 میلیون یورو گران‌ترین انتقال ایرانی فوتبال جهان نام گرفته بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار