شکار بزرگ کلوپ در تابستان؛ فوق ستاره فوتبال جهان راهی لیورپول می‌شود

تهران (پانا) - یورگن کلوپ برای خرید فوق ستاره پاری سن ژرمن شخصا دست به کار شده و برای انتقال او به لیگ برتر انگلیس تلاش می‌کند.

کد مطلب: ۱۰۴۹۰۳۰
لینک کوتاه کپی شد
شکار بزرگ کلوپ در تابستان؛ فوق ستاره فوتبال جهان راهی لیورپول می‌شود

هر چند فصل نقل و انتقالات تابستانی در فوتبال اروپا در سال 2020 به علت شیوع کرونا ویروس و تعطیل شدن لیگ‌ها دیرتر از زمان از پیش اعلام شده برگزار خواهد شد، اما فعالیت نقل و انتقالاتی تیم‌ها به صورت غیر رسمی آغاز شده است.

سایت دیلی میل دقایقی قبل با انتشار گزارشی مدعی شد یورگن کلوپ برای فصل آینده لیگ برتر جزیره یک نام بزرگ در لیست لیورپول قرار داده و قصد داد کیلین ام‌باپه باارزش‌ترین بازیکن حال حاضر فوتبال جهان را از پاری سن ژرمن راهی بندر لیورپول کند.

جدی بودن این انتقال برای یورگن کلوپ از آنجا مشخص می‌شود که بنابر ادعای دیلی میل، سرمربی آلمانی لیورپول برای حضور ام‌باپه در بندر لیورپول شخصا دست به کار شده و با پدر این بازیکن تماس گرفته تا بتواند رضایت کیلین را برای تغییر تیم و دل کندن از پولدارها جلب کند.

پیش از این نام کیلین ام‌باپه در لیست خرید رئال مادرید هم وجود داشت اما بنابر گزارش‌هایی که رسانه‌های اسپانیایی منتشر کردند، بحران مالی که به دنبال شیوع کرونا ویروس در رئال مادرید ایجاد شده است، باعث شد تا سران کهکشانی‌ها قید این انتقال را بزنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار