افسانه کره ای« سیل هولناک» را از «افسون افسانه»رادیو نمایش بشنوید

تهران (پانا) - پنج شنبه ، چهارم اردیبهشت ماه ، افسانه ی کره ای « سیل هولناک» از برنامه «افسون افسانه» رادیو نمایش پخش می شود.

کد مطلب: ۱۰۴۸۲۴۷
لینک کوتاه کپی شد
افسانه کره ای« سیل هولناک» را از «افسون افسانه»رادیو نمایش بشنوید

به گزارش روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو،این افسانه را سهیلا خدادادی برای رادیو تنظیم کرده و در خلاصه داستان آن آمده است: در گذشته های بسیار دور، در کشور کره درخت برگ بویی بود که عمر زیادی داشت با شاخه های تنومند و ریشه هایی عمیق که در زمین فرو رفته بود. پری زیبایی عادت داشت ساعت ها روی شاخه های سرسبز این درخت می نشست و استراحت می کرد. پری با درخت رفاقت داشت تا اینکه زمان زایمانِ پری فرا می رسد اما احساس می کند پس از زایمان عمرش را از دست می دهد. پری از درخت می خواهد که پسرش را بزرگ کند و راه و رسم زندگی و مهربانی را به او بیاموزد.همین اتفاق می افتد و از آن روز به بعد، درخت مراقب هوانگ بود تا اینکه هوانگ جوان بالغ و مهربانی شد. روزی سیل هولناکی در می گیرد و درخت و پسر را با خود می برد آنها در طول راه به تمام موجوداتی که از درخت کمک می خواستند با مهربانی پاسخ می‌دادند تا اینکه هوانگ به جزیره ای می رسد و در آن جزیره اتفاقاتی برایش رقم می خورد.....

افسانه ی کره ای « سیل هولناک» به روایت شیرین سپهراد و با هنرمندی گلچهره زند، محمد رضا علی،امیر فرحان نیا ، محمد سعید سلطانی،کامیار محبی،امیر زنده دلان، بهناز بستان دوست و با حضور مهین نثری در اداره کل هنرهای نمایشی رادیو تولید شده است.

«افسون افسانه» به کارگردانی بهرام سروری نژاد،افکتوری محمدرضا قبادی فر،صدابرداری محمدرضا محتشمی و تهیه کنندگی زهرا عبدالله زاده ، هر پنجشنبه ساعت 22:45 از رادیو نمایش پخش می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار