ارتقاءسرانه فرهنگی شهرستان ری

شهرری (پانا) - رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری گفت سرانه فرهنگی هنری این شهرستان با احداث پنج مرکز فرهنگی وهنری کتابخانه وسالن نمایشی ارتقا می‌یابد.

کد مطلب: ۱۰۴۸۲۱۹
لینک کوتاه کپی شد
ارتقاءسرانه فرهنگی شهرستان ری

به گزارش ایرنا، سید حسن صفوی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری در این رابطه اظهار کرد: طی بازدیدهای صورت گرفته در سال گذشته از ۵۰ دهیاری شهرستان ری، چندین کتابخانه روستایی ایجاد و بیش از ده عنوان برنامه و جشنواره با همکاری بخشداری ها و دهیاری ها برگزار شد.

او در ادامه عنوان کرد: ساخت مجتمع فرهنگی و هنری در باقرشهر، کهریزک، فشافویه و قیامدشت با همکاری فرمانداری، شهرداری ها و تجهیز امکانات فرهنگی در سطح شهرستان ری از اقدامات مهم در سال جاری توسط اداره فرهنگ و ارشاد این شهرستان است.

صفوی افزود: احداث مجتمع فرهنگی پایلوت در کهریزک، باقرشهر و احداث یک باب کتابخانه و یک باب مجتمع فرهنگی در شهر قیامدشت از مهمترین برنامه هایی است که باید در این شهرستان عملیاتی شود.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد ری بیان کرد: با توجه به عدم تناسب فضاهای فرهنگی نسبت به جمعیت و سرانه فرهنگی مورد نیاز، ضروری است تا ساختار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به منظور افزایش اعتبارات، امکانات و اختیارات ارتقا یابد و اعتبارات بیشتری برای اجرای برنامه های قرآنی، دینی، فرهنگی و هنری تخصیص یابد.

خبرنگار: مریم ترکمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار