بارش باران در اکثر مناطق کشور

تهران (پانا) - سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی جدید به کشور طی روز جمعه ۲۹ فروردین‌ماه خبر داد و اعلام کرد که بارش باران در بیشتر مناطق کشور پیش‌بینی شده است.

کد مطلب: ۱۰۳۶۸۰۵
لینک کوتاه کپی شد
بارش باران در اکثر مناطق کشور

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی، با تقویت و گسترش سامانه بارشی فعال در کشور طی امروز (۲۸ فروردین‌ماه) در استان‌های هرمزگان، بوشهر، فارس، یزد، کرمان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری و بخش‌هایی از اصفهان، بارش باران، گاهی همراه با رعد و برق، وزش باد شدید موقت و بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

فردا (۲۹ فروردین‌ماه)، با نفوذ سامانه دیگری از غرب، رگبار باران، گاهی همراه با رعد و برق، وزش باد شدید موقت و وقوع تگرگ به ویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در استان‌های واقع در زاگرس و دامنه‌های جنوبی البرز رخ می‌دهد که شدت بارش در مرکز و غرب اصفهان، غرب یزد، شمال کرمان و بخش‌هایی از استان مرکزی است.

از روز شنبه تا دوشنبه (۳۰ فروردین‌ماه تا یکم اردیبهشت‌ماه) به ویژه در ساعات بعدازظهر در بیشتر مناطق کشور افزایش ابر، رگبار باران، گاهی همراه با رعد و برق، وزش باد شدید موقت و در مناطق مستعد بارش تگرگ خواهیم داشت.

امروز (۲۸ فروردین‌ماه) تنگه هرمز و نیمه شرقی خلیج فارس و طی امشب و فردا دریای خزر مواج پیش‌بینی می‌شود و شرق دریای عمان نیز طی ۵ روز آینده مواج خواهد بود. همچنین از روز شنبه (۳۰ فروردین‌ماه) برای بیشتر مناطق کشور افزایش نسبی دما رخ می‌دهد.

آسمان تهران فردا (۲۹ فروردین‌ماه) ابری، در بعضی ساعات وزش باد و بارش باران، گاهی همراه با رگبار و رعد و برق، با حداقل دمای ۱۲ و حداکثر دمای ۱۹ درجه سانتی‌گراد و روز شنبه (۳۰ فروردین‌ماه) نیز ابری در بعضی ساعات وزش باد همراه با رگبار و رعد و برق با حداقل دمای ۱۳ و حداکثر دمای ۲۰ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار