رئیس کل دادگستری استان یزد: دفتر هر وکیل باید به یک دفتر صلح و سازش تبدیل شود

یزد(پانا) - رئیس کل دادگستری استان یزد با بیان اینکه دفتر هر وکیل باید به یک دفتر صلح و سازش تبدیل شود،گفت: وکلا در پرونده و دعاوی احتمالی خانوادگی سعی کنند در تحکیم روابط خانوادگی اهتمام جدی را معمول دارند.

کد مطلب: ۱۰۳۶۱۲۴
لینک کوتاه کپی شد
رئیس کل دادگستری استان یزد:  دفتر هر وکیل باید به یک دفتر صلح و سازش تبدیل شود

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، در مراسمی با حضور رئیس کل دادگستری استان یزد، دادسرای انتظامی رسیدگی به تخلفات مرکز وکلای قوه قضائیه استان یزد افتتاح شد.

غلامعلی دهشیری رئیس کل دادگستری استان یزد در آیین افتتاح دادسرای انتظامی رسیدگی به تخلفات مرکز وکلای قوه قضائیه استان یزد گفت: افتتاح دادسرای انتظامی رسیدگی به تخلفات مرکز وکلای قوه قضائیه استان در کنار سایر اقدامات و تحولات انجام شده در دوران مدیریت کانون وکلا دادگستری از افتخارات این مرکز است.

وی با بیان اینکه در این مسیر شاید ضعف، مشکلات و نواقصی هم وجود داشته باشد، افزود: باید دست در دست هم و با اتحاد به پیش بروید و دستگاه قضا هم در اندازه وسع خود، شما را در مسیر این حرکتی که در دوران تحول قوه قضائیه آغاز کرده اید، یاری می‌کند.

دهشیری ابراز امیدواری کرد تا شاهد تشکیل هیچ پرونده‌ای در این دادسرا نباشیم و افزود: تحقق این آرزو در گرو تمرکز بیشتر به بحث آموزش به ویژه در حوزه اخلاق حرفه ای، ارتقای دانش حقوقی، مهارت اتباطی و رفتاری و افزایش نظارت‌ها است.

رئیس کل دادگستری استان یزد افزود: وکیل از یک سو به لحاظ ارتباط با جامعه و قرار گرفتن جز مشاغل خدماتی مانند پزشکان و مهندسان برای کسب درآمد متکی به مشتریان خدمات خود است که این سبب می‌شود تا در برخورد با آنان قواعد حاکم و قوانین رایج بر بازار تبعیت کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار