انتخاب معلمان و مدیران منتخب استانی آموزش و پرورش قرچک

قرچک(پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک گفت: معلمان و مدیران و منتخب استانی که حائز بیشترین امتیازات بودند در جلسه ستاد بزرگداشت مقام معلم انتخاب شدند.

کد مطلب: ۱۰۳۵۸۷۱
لینک کوتاه کپی شد
انتخاب معلمان و مدیران منتخب استانی آموزش و پرورش قرچک

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش قرچک ،غلامرضا بختیاری مدیر آموزش و پرورش قرچک در خصوص نحوه انتخاب معلمان و مدیران نمونه منطقه‌ای و استانی اظهار کرد: انتخاب نفرات برتر در کمیته ستاد بزرگداشت مقام معلم صورت می گیرد و نفرات برتر با کسب امتیازات و شاخص های اعلامی در بخشنامه انتخاب می شوند.

او تصریح کرد: انتخاب نفرات برتر در مرحله اول دو برابر ظرفیت موجود صورت می گیرد معلمان و مدیران برتر مدارک و مستندات مورد نیاز را جهت ارزیابی به کمیته ارسال نموده تا مورد ارزیابی قرار گیرد.

بختیاری بیان کرد: نسترن احمدی از دبستان پسرانه شاهد خاتم الانبیا(ص)، معصومه مرادی از دبیرستان دخترانه کوثر و زینب نادی از دبیرستان شهید امید زمانی به عنوان نفرات برتر استانی انتخاب شدند.

او افزود: در حال حاضر سه نفر از همکاران که حائز بیشترین امتیازات بودند به عنوان منتخب استانی انتخاب شدند و ۱۵ نفر از همکاران نیز به عنوان منتخبین منطقه‌ای از بین معلمان، مدیران و معاونین انتخاب خواهد شد.

خبرنگار:محمدرضااردستانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار