برای عبور از بحران کرونا همچنان نیازمند همراهی مردم هستیم

مشهد(پانا)- استاندار خراسان رضوی اعلام کرد برای عبور از بحران کرونا همچنان نیازمند همراهی مردم هستیم.

کد مطلب: ۱۰۳۵۷۷۴
لینک کوتاه کپی شد
برای عبور از بحران کرونا همچنان نیازمند همراهی مردم هستیم

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علیرضا رزم‌حسینی در جلسه مدیران ستادی استانداری که در سالن جلسات شهید باهنر برگزار شد، با اشاره به همزمانی شیوع ویروس کرونا با تعطیلات نوروز امسال اظهار کرد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند و در قرآن کریم هم به صراحت به آن اشاره شده، این گونه مسائل، آزمایشی برای بشریت و مژده‌ای برای صابران است.
وی افزود: با وجود تحریم‌های اقتصادی و مشکلات ناشی از آن، با همت بخش های مختلف اجرایی و همراهی مردم، مدیریت نسبتا خوبی در حوزه مقابله با ویروس کرونا صورت گرفته است و این امر نشان می‌دهد توان بخش سلامت و بهداشت کشور در سطح خوبی قرار دارد.
استاندار خراسان رضوی با اشاره به شرایط استان در حوزه مقابله با ویروس کرونا بیان کرد: امیدواریم در روزهای آینده موج جدیدی از شیوع این ویروس را شاهد نباشیم، اما باید توجه داشت که برای عبور از این بحران، همچنان نیازمند همراهی مردم هستیم.
وی با اشاره به آثار زیان بار شیوع ویروس کرونا در اقتصاد جهان و به تبع آن ایران افزود: این ویروس خساراتی به اقتصاد ایران وارد کرده و همچنین 31 رشته شغلی در کشور را تحت الشعاع خود قرار داده است.
استاندار خراسان رضوی در ادامه سخنان خود به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال «جهش تولید» اشاره کرد و گفت: بخش عمده‌ای از اقتصاد خراسان رضوی مربوط به بخش خصوصی است بنابراین ضرورت دارد که برای تحقق جهش تولید، بروکراسی اداری حذف و فرآیند اخذ مجوزهای کسب و کار و واحدهای تولیدی تسهیل شود.
رزم‌حسینی با بیان اینکه همه ارکان حاکمیت در خراسان رضوی همدل هستند، تاکید کرد: درست است که درگیر مقابله با بیماری کرونا هستیم، اما این ویروس نباید باعث رکود اقتصادی استان شود.
وی خاطرنشان کرد: با همراهی ارکان حاکمیت در خراسان رضوی برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در زمینه «جهش تولید»، رشد اقتصادی و مردمی کردن اقتصاد، هر اقدامی که بتوانیم انجام خواهیم داد.
استاندار خراسان رضوی در بخش پایانی سخنان خود، با قدردانی از تلاش‌های انجام گرفته در زمینه توسعه فناوری اطلاعات و بهره‌گیری از سیستم‌های هوشمند برای خدمت رسانی به مردم خاطرنشان کرد: با توجه به بسترهای فراهم شده، برگزاری جلسات با مدیران اجرایی استان به صورت ویدئو کنفرانس در دستور کار قرار گیرد.
رزم حسینی به معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان رضوی هم ماموریت داد که با توجه به آغاز فعالیت ادارات و در راستای اقدامات پیشگیرانه، زمینه عدم حضور کارمندان دارای علائم مشکوک به بیماری کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی به ویژه دستورالعمل فاصله گذاری اجتماعی را فراهم کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار