شناسایی 39 مورد جدید ابتلا به کرونا در خوزستان

اهواز(پانا) - مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز از شناسایی 39 مورد جدید ابتلا به کرونا در خوزستانطی شباه روز گذشته خبر داد و گفت 5 نفر نیز جان باخته اند .

کد مطلب: ۱۰۳۴۵۸۷
لینک کوتاه کپی شد
شناسایی 39 مورد جدید ابتلا به کرونا در خوزستان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، حسین کاملی، در خصوص آمار مبتلایان به کرونا ویروس در استان خوزستان گفت: طی 24 ساعت گذشته تا امروز، دوشنبه 18 فروردین ماه سال جاری، 39 مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس در استان خوزستان به ثبت رسید که به تفکیک شهرستان به شرح ذیل هستند:

اهواز: 14
خرمشهر: 5
شادگان: 1
آبادان: 2
ایذه: 1
کارون: 1
باغملک: 1
دشت ازادگان: 1
باوی: 1
شوش: 2
دزفول: 3
شوشتر: 7

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز در خصوص آمار فوت شدگان ناشی از کرونا ویروس گفت: متاسفانه در طول 24 ساعت گذشته، 5 نفر از بیماران مبتلا به کووید19 در استان جان خود را از دست دادند و مجموع درگذشتگان بر اثر این بیماری به 112 نفر رسید.

او با اشاره به تعداد و شهرستان های مربوط به فوت شدگان کووید 19 ادامه داد: تعداد و شهرستان مربوط به فوت شدگان ویروس کرونا در 24 ساعت گذشته به تفکیک شهرستان های مسجد سلیمان یک مورد، باوی یک مورد، آبادان دو و شوشتر یک مورد بوده است.

کاملی در ادامه به تعداد بیماران بستری در بیمارستان های معین استان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر 157 بیمار مبتلا به این ویروس در بیمارستان های معین استان تحت درمان هستند.

او با اشاره به مجموع بیماران شناسایی شده در استان خوزستان ادامه داد: بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، 39 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در استان شناسایی شدند و مجموع موارد شناسایی شده مثبت ابتلا به این ویروس در مجموع به 928 مورد رسیده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز در ادامه اظهار کرد: خوشبختانه با تلاش های شبانه روزی کادر درمان تاکنون 658 نفر از بیماران بهبود یافته و از بیمارستان مرخص شده اند.

کاملی ضمن تاکید بر دستورات و مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا ویروس گفت: از عموم هم استانی های عزیز درخواست می شود همچنان توصیه های بهداشتی را جدی بگیرند، از ترددهای برون و درون شهری غیر ضرور پرهیز کرده و فاصله گذاری هوشمند را رعایت کنند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز در پایان گفت: از مردم عزیز استان درخواست می شود به شایعات توجه نکنند و اخبار موثق و صحیح را از طریق منابع معتبر دنبال کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار