تولید محتوای سامانه «شاد» توسط معاونت پرورشی و فرهنگی شهر تهران

تهران (پانا) - عبدالرسول کریمی، معاون پرورشی و فرهنگی شهر تهران از اقدام ویژه در راستای تامین محتوای مورد نیاز عوامل تربیتی برای استفاده در شبکه شادخبر داد و تشکیل گروه کلانی متشکل از معاونان پرورشی و کارشناسان و منتخبی از مدیران علاقه مند و مربیان تربیتی برای تداوم فعالیت های پرورشی و فرهنگی را از جمله این اقدام عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۰۳۳۵۳۹
لینک کوتاه کپی شد
تولید محتوای سامانه «شاد» توسط معاونت پرورشی و فرهنگی شهر تهران

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، این گروه در طی یک بازه زمانی مشخص و پیش از شروع رسمی آموزش در شبکه شاد نسبت به ارائه محتوای مناسب چندرسانه ای در فضای مجازی فعالیت نموده و در طول سال تحصیلی جاری اقداماتی را انجام خواهد داد.
معاون پرورشی و فرهنگی فرهنگی شهر تهران هدف از تشکیل این گروه را تسهیل فعالیت های تربیتی مدارس در شبکه شاد دانست و گفت: در ابتدای طرح ریزی شبکه مجازی برای دانش آموزان در زیرساخت های مناسبی داخلی معاونت پرورشی و فرهنگی نسبت به تجمیع محتوای موجود اقدام نمود تا مربیان و معاونان و سایر عوامل تربیتی بتوانند در ساعات و روزهای مشخص شده هر مدرسه و هر کلاس فعالیت های تربیتی، آموزشی و پرورشی خود را دنبال نمایند.
عبدالرسول کریمی همچنین به همکاری و همراهی عوامل اجرایی معاونت پرورشی و تربیت بدنی مناطق اشاره کرد و افزود: برای تشکیل این گروه کلان و نیز تمهید مقدمات تهیه محتوای موجود بیش از 300 نفر از کادر اداری، آموزشی و پرورشی مناطق و مدارس مشارکت نمودند که تاکنون نزدیک به 100 مگابایت محتوای فشرده قرآنی، فرهنگی، هنری، تدریس درس تفکر و سبک زندگی، مشاوره ای و ... تهیه شده است که دارای ویژگی های تعاملی و چندرسانه ای هستند.
کریمی با اعلام همکاری و هماهنگی تشکل های دانش آموزی در این خصوص گفت: سازمان دانش آموزی شهر تهران حضور فعال، گسترده و جدی در این عرصه داشت و پس از مسابقه 15 فعالیت مجازی ویژه ایام نوروز و فروردین در زمینه تولید محتوا نیز درخشش کاری فوق العاده ای داشت که امید است نتایج آن به همه دانش آموزان عزیز شهر تهران برسد.
معاون پرورشی و فرهنگی شهر تهران گفت: این سامانه همچنان تا روز شانزدهم فروردین محتوای مورد نیاز را تجمیع و تامین نموده است و نهایتاً در اختیار مدارس و زیرساخت های مجری طرح قرار خواهد داد تا تداوم امر پرورشی و فرهنگی در کنار آموزش محقق و ممکن شود.
کریمی در پایان زمان بندی تفکیک شده تامین و تولید محتوا را اعلام نمود و بیان داشت: روز دوازدهم فروردین محتوای مورد نیاز درس تفکر و سبک زندگی، سیزدهم فروردین در نوبت صبح محتوای اداره قرآن، نماز و عترت و دارالقرآن ها و در نوبت عصر آثار کانون های فرهنگی تربیتی و اداره فرهنگی هنری اردوها و فضاهای پرورشی و روز چهاردهم فروردین در نوبت صبح محتوای اداره مشاوره تربیتی و تحصیلی و مراکز مشاوره و در نوبت عصر محتوای مورد نیاز اداره پیشگیری از آسیب های اجتماعی و طرح یاریگران زندگی و روز پانزدهم فروردین نوبت صبح محتوای سازمان دانش آموزی تهیه، تولید و تامین خواهد شد تا پس از بررسی های کامل کارشناسی و پایش و بررسی در فضای مجازی مورد نیاز مدارس و مناطق منتشر گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار