کاهش ۶۷درصدی ورود گردشگران نوروزی به گیلان

رشت (پانا) - استاندار گیلان گفت با شیوع ویروس ورود مسافران به گیلان به نسبت پارسال ۶۷درصد کاهش یافت.

کد مطلب: ۱۰۳۱۸۲۱
لینک کوتاه کپی شد
کاهش ۶۷درصدی ورود گردشگران نوروزی به گیلان

استاندار گیلان در نشست ستاد پیشگیری از شیوع ویروس کرونا با اشاره به مشارکت مردم برای پرهیز از سفرهای نوروزی گفت: استانهای شمالی از جمله گیلان در چند روز گذشته شاهد کاهش حجم سفرها بودند که باید قدردان همکاری مردم بود.
ارسلان زارع افزود: کاهش ترددهای غیرضرور نشان داد مردم به توصیه های مسئولان، پزشکان و کارشناسان بهداشت و درمان گوش دادند و در این راستا اطلاع رسانی رسانه ها به ویژه صداوسیما تاثیرگذار بوده است.
استاندار گیلان با بیان اینکه این استان به دلیل موقعیت جغرافیایی همچنان از استانهای آلوده کشور است از مسافران خواست از سفر به گیلان پرهیز کنند.
زارع در ادامه با انتقاد از بی توجهی برخی ها برای ترددهای غیرضروری در اماکن عمومی گیلان در روزهای گذشته تصریح کرد: این ترددها باعث افزایش مبتلایان به کرونا در روزهای آینده خواهد بود.
وی از مردم خواست با جدی گرفتن هشدارها و درخواست پزشکان تا حداقل 25فروردین در خانه بمانند و مایحتاج ضروری خود را از طریق مراجعه حضوری خریداری کنند.
استاندار گیلان خاطرنشان کرد: در صورت همکاری مردم و انجام مراقبتهای بهداشتی، شاهد کاهش این بیماری در روزهای آینده خواهیم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار