واحد های زنجیره تولید ماسک هنرستانها راه اندازی شد

هرمزگان (پانا)-مدیرآموزش وپرورش شهرستان میناب از راه اندازی خط تولید ماسک پارچه ای در هنرستانهای این شهرستان به همت هنرجویان و هنر آموزان این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۳۰۶۳۹
لینک کوتاه کپی شد
واحد های زنجیره تولید ماسک هنرستانها راه اندازی شد

به گزارش خبرنگار پانا هرمزگان ازشهرستان میناب، معاون مدیرکل و مدیر آموزش وپرورش شهرستان میناب از تولید ماسک پارچه ای هنرستانها خبر داد.

سعیده کریمی معاون مدیرکل و مدیر آموزش وپرورش شهرستان میناب گفت: اولین واحدهای تولیدی ماسک در شهرستان میناب به همکاری هنر آموزان و هنرجویان هنرستانهای شهرستان میناب به بهره برداری رسید و تولید خود را آغاز نمود.

کریمی اظهار کرد: روزانه بیش از 400 تا 500 عدد ماسک توسط هنرستانها تولید می‌شود و در اختیار شهروندان قرار می گیرد و در ادامه تولید بیشتری خواهند داشت.

وی بیان داشت: هنرستان کاووش با مدیریت خانم گیتی جهانگیری، هنرستان آینده سازان نخل ابراهیمی با مدیریت خانم معصومه جهانگیری و هنرستان نوآوران هشتبندی با مدیریت خانم شهدوستی، ماسک پارچه ای با تایید مرکز بهداشت شهرستان آنرا تولید خواهند کرد و این ماسک‌ها قابل شستشو و قابل استفاده دوباره می باشد و چنانچه همکاران فرهنگی تمایل به خدمت در این مراکز دارند به این مکان‌ها با رعایت نکات ایمن بهداشتی مراجعه نمایند.

کریمی خاطر نشان کرد: بیش از 50 نفر هنرآموز و هنرجو و عوامل اجرایی با وجود 14 دستگاه چرخ خیاطی بطور ویژه در این طرح بزرگ شرکت خواهند کرد.

شایان ذکر است، تمامی این گارگاهها بوسیله آموزش و پرورش و مرکز بهداشت شهرستان بصورت جداگانه ضدعفونی و با رعایت نکات ایمن بهداشتی کار انجام می‌شود و مورد تایید کارشناسان مرکز بهداشت است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار