مدیرعامل شرکت مخابرات ایران خبرداد:
میزان اعتبارکارکرد هزینه میان دوره تلفن ثابت مشتریان به دو برابر افزایش یافت
سمنان (پانا) - به منظور کاهش مراجعات حضوری به دفاتر مخابراتی و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا از روز چهارشنبه 14 اسفند ماه سال جاری تا پایان فروردین ماه 1399، میزان اعتبار کارکرد هزینه میان دوره تلفن ثابت مشتریان دو برابر میشود.
![میزان اعتبارکارکرد هزینه میان دوره تلفن ثابت مشتریان به دو برابر افزایش یافت](https://cdn.pana.ir/thumbnail/ZmI0NzUVxWuL/gjzVaZ-S_20YtK6_oleWnZi7LTjceVfkf-tEjQhhSgVYJkTSbMZ4IZicyAcgRMj-WWFHy9iIp1lNx8-qtxRZcN02dEbH-ZTHob8oFFb-bZksAIKXaKdntA,,/ZmI0NzUVxWuL.jpg)
صدری با بیان این مطلب گفت: میزان اعتبارکارکرد هزینه تلفن ثابت مشتریان اعتباری از ۳۰ هزار به ۶۰ هزار تومان و مشتریان ودیعه دار از ۸۰ هزار به ۱۶۰ هزار تومان افزایش مییابد.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در راستای مسئولیت اجتماعی و حفظ سلامت شهروندان اظهار داشت: در حال حاضر تمام مراحل دریافت خدمات مخابراتی از جمله تلفن ثابت، دیتا و ... بدون حضور مشتریان به مراکز مخابراتی صورت میگیرد که میتواند نقش مهمی در کاهش تردد و پیشگیری از شیوع این بیماری داشته باشد.
وی با بیان این مطلب که اغلب خدمات شرکت مخابرات ایران به صورت غیرحضوری در دسترس مشتریان قرار دارد، گفت: مشتریان با استفاده از این درگاهها حتیالامکان از مراجعه حضوری به مراکز مخابراتی خودداری کرده و با استفاده از خدمات الکترونیکی نیازهای مخابراتی خود را برطرف نمایند.
صدری با تأکید بر پرداخت غیرحضوری هزینههای تلفن و بابیان اینکه مشتریان میتوانند برای اطلاع از مبلغ صورتحساب هزینه تلفن با شماره ۲۰۰۰ تماس بگیرند و از همان طریق نیز بدهی خود را پرداخت کنند، گفت: همچنین وبسایت شرکت مخابرات ایران به نشانی www.tci.ir و کد ussd ستاره ۲۰۲۰ مربع نیز در اختیار تمام مشتریان قرار دارد و مخاطبان در سراسر کشور میتوانند ضمن دریافت کارکرد تلفن ثابت خود به صورت لحظهای، از همان طریق نسبت به پرداخت اقدام کنند.
ارسال دیدگاه