مدیر آموزش و پرورش شهرقدس : مدارس تعطیل است ولی آموزش و پرورش در شهرقدس تعطیل نیست

شهرقدس (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرقدس اعلام کرد با توجه به تعطیلی مدارس به دلیل پیشگیری از شیوع احتمالی کروناویروس ، آموزش و پرورش دانش‌آموزان در شهرقدس از طریق فضای مجازی با جدیت دنبال می‌شود .

کد مطلب: ۱۰۲۹۲۳۶
لینک کوتاه کپی شد
مدیر آموزش و پرورش شهرقدس : مدارس تعطیل است ولی آموزش و پرورش در شهرقدس تعطیل نیست

صادق محمدی ، مدیر آموزش و پرورش شهرقدس در این رابطه اعلام کرد: با توجه به تعطیلی مدارس به دلیل پیشگیری از شیوع احتمالی کروناویروس در سطح مدارس ، آموزش و پرورش دانش‌آموزان در شهرقدس از طریق فضای مجازی با جدیت دنبال می‌شود و با تعطیلی مدارس به دلیل پیشگیری از شیوع احتمالی کروناویروس ، آموزش و پرورش دانش‌آموزان از طریق مجازی و غیرحضوری ، با جدیت دنبال می‌شود .

او در ادامه اظهار کرد : تشکیل شبکه و گروه های مجازی به صورت کلاسی و ارتباط معلم با دانش‌آموزان ، فرآیند آموزش از طریق بارگزاری مطالب درسی ، ارسال پیام صوتی و فیلم ، پاسخگویی به سوالات و ابهامات دانش‌آموزان توسط معلم از رایج‌ترین این آموزش هاست .

او اذعان کرد : در برخی از مدارس کلاس های مجازی طبق برنامه هفتگی تشکیل می‌گردد و معلمان و دانش‌آموزان سر ساعت مشخص بر خط شده و روال کلاس جاری می‌شود .

مدیر آموزش و پرورش شهرقدس ابراز کرد : یکی دیگر از اقدامات آموزش و پرورش شهرقدس پیرامون برگزاری کلاس های درس مجازی ارسال لیست زمان پخش برنامه های آموزشی از طریق شبکه آموزش ، توسط شبکه اطلاع‌رسانی مدیریت آموزش و پرورش شهرقدس به منظور استفاده دانش‌آموزان از این آموزش هاست.

محمدی بیان کرد : یکی دیگر از برنامه‌های آموزش و پرورش منطقه در غالب آموزش های مجازی ، بارگزاری نمونه سوالات دروس حائز اهمیت توسط آموزگاران و دبیران ، جهت پاسخگویی دانش‌آموزان و رفع مشکلات آنها در پاسخگویی به سوالات توسط معلم است .

مدیر آموزش و پرورش شهرقدس در ادامه تشریح کرد : نرم‌افزاری آموزشی و تعاملی نیز توسط هنرآموزان رشته‌های فنی و کاردانش شهرقدس ، در دست طراحی است که در صورت نهایی شدن مورد استفاده قرار خواهد گرفت .

محمدی اشاره کرد : در کنار آموزش دانش‌آموزان ، نباید از بحث های پرورشی و تربیتی غافل شد و به همین دلیل مطالبی با محتوای تربیتی نیز توسط مدارس برای دانش‌آموزان تهیه و ارائه می‌گردد .

مدیر آموزش و پرورش شهرقدس خاطر نشان کرد : آرزوی توفیق و سلامتی برای مردم ایران‌زمین در این شرایط بحرانی دارم و امید است که بتوان با یک کار گروهی و جمعی موفق به شکست کروناویروس شویم و بنده از تمامی زحمات و تلاش‌های مدیران و معاونین مدارس ، در ایجاد هماهنگی های لازم برای فراهم شدن بستر آموزش مجازی دانش‌آموزان ، همچنین خدمات آموزشی و تولید محتوای لازم برای آموزش در فضای مجازی توسط گروه‌های آموزشی و معلمان قدردانی می‌نمایم .

خبرنگار : آرین کشاورز

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار