مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو بندرعباس:

ناحیه دو بندرعباس بعنوان دبیرخانه استانی تولید و محتوای الکترونیکی معرفی شد

هرمزگان(پانا)-مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو بندرعباس از فعالیت های دبیرخانه استانی تولید محتوای الکترونیکی در این ناحیه آموزشی خبرداد.

کد مطلب: ۱۰۲۸۱۳۶
لینک کوتاه کپی شد
ناحیه دو بندرعباس بعنوان دبیرخانه استانی تولید و محتوای الکترونیکی معرفی شد

به گزارش خبرگزاری پانا هرمزگان، سید هادی حسینی زیارتی با اعلام این مطلب افزود: آموزش و پرورش ناحیه دو بندرعباس در راستای تحقق اهداف سند تحول بنیادین و با محور قرار دادن شعار تولید محتوای آموزشی در طی سه سال تحصیلی متوالی گام موثری را در تربیت نیروی انسانی کارامد در این زمینه برداشته است.

وی خاطر نشان ساخت: با اهتمام معاونت پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی این منطقه امیرعلی ناصری، در مدت زمان سه سال ۷۰۰ نفر از فرهنگیان با همکاری شرکت دانش بنیان ایده پردازان پارسی با مدیریت هنر آموز و فناور برتر کشوری دکتر محمد حسن محمد پور تعلیم دیده و با همکاری مقاطع مختلف تحصیلی جشنواره تولید محتوای الکترونیکی منطقه ای برگزار شد.

حسینی اضافه کرد: هم اکنون آموزش و پرورش ناحیه دو بندرعباس به عنوان دبیرخانه تولید محتوای الکترونیکی استانی فعالیت داشته و با ثبت ۶۰۴ اثر در نهمین دوره جشنواره تولید محتوای الکترونیکی رشد با همکاری واحد تالیف و نقد و بررسی کتب اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان در مرحله کشوری حضور فعال دارد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو بندرعباس گفت: این دبیرخانه زیر نظر معاونت پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی ناحیه دو علاوه بر همکاری مستمر با گروه های آموزشی و پژوهش سرای دانش اموزی درصدد راه اندازی یک سایت جامع تولید محتوای الکترونیکی در سطح استان هرمزگان می باشد.

لازم به ذکر است ۴۹ درصد شرکت کنندگان در این جشنواره را دانش آموزان و ۵۱ درصد فرهنگیان تشکیل می دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار