مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی خبر داد: برقراری ارتباط معلم با دانش آموز از طریق فضای مجازی

بیرجند(پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان این که با تعطیلی مدرسه تعلیم و تربیت تعطیل نمی شود، گفت: پس از اعلام تعطیلی مدارس به علت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا معلمین از طرق فضای مجازی با دانش آموزان در ارتباط هستند.

کد مطلب: ۱۰۲۷۹۱۹
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی خبر داد: برقراری ارتباط معلم با دانش آموز از طریق فضای مجازی

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان این که با تعطیلی مدرسه تعلیم و تربیت تعطیل نمی شود، گفت: پس از اعلام تعطیلی مدارس به علت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا معلمین از طرق فضای مجازی با دانش آموزان در ارتباط هستند.

محمد علی واقعی در برنامه زنده صبحانه ی سیمای مرکز استان ، اظهار کرد: زیر ساخت استفاده از فضای مجازی در تمام مدارس استان فراهم شده است.

اوبا اشاره به ارتباط معلمین و دانش آموزان در شبکه های اجتماعی داخلی نظیر سروش، ایتا، بله و آی گپ تصریح کرد: از تدریس معلمین در مدارس تصویر برداری شده و برای دانش آموزان در کانال های مدارس ارسال می شود و دانش آموزان هم می توانند مشکلات و اشکالات خود را نیز در همین گروه ها مطرح کرده و پاسخ را از معلم مربوطه دریافت نمایند.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، با بیان این که تسریع در روند فرایند تدریس بین معلم و دانش آموز، پیشگیری از شیوع و گسترش کرونا ویروس و کاهش دغدغه های اولیای محترم از جمله مزایای استفاده از فضای مجازی در این ایام است، تصریح کرد: دانش آموزان می توانند با کمک سامانه آموزش مجازی، تمام فرایند های یادگیری را بصورت الکترونیکی دریافت نمایند.

واقعی، از یادگیری الکترونیک به عنوان یکی از راهکارهای موثر در برقراری عدالت آموزشی یاد کرد و ادامه داد: پس از پشت سر گذاشتن بحران و شسکت ویروس کرونا، فعالیت مدارس در فضای مجازی همچنان ادامه خواهد یافت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار