پیام معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان بوشهر به مناسبت 8 اسفند سالروز تاسیس نهاد امور تربیتی و هفته تربیت اسلامی

بوشهر(پانا)_ معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان بوشهر به مناسبت فرا رسیدن 8 اسفند سالروز تاسیس نهاد امور تربیتی و هفته تربیت اسلامی پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۰۲۶۷۱۸
لینک کوتاه کپی شد
پیام معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش  و پرورش شهرستان بوشهر به مناسبت 8 اسفند سالروز تاسیس نهاد امور تربیتی و هفته تربیت اسلامی

خلیل شیخیانی به مناسبت فرارسیدن هشتم اسفند سالروز تاسیس نهاد امورتربیتی توسط شهیدان رجایی و باهنر، با صدور پیامی این روز را به همه دست اندرکاران عرصه تربیت تبریک گفت.

پیام تبریک معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان بوشهر به مناسبت هشت اسفند روز امور تربیتی

بنام خداوند عشق و مهربانی

هشت اسفند هر سال بنام شهیدان رجایی و باهنر بهانه‌یی‌ست‌ تا سپاسگزار تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت باشیم. سپاسگزار عاشقانی باشیم که با بضاعت خویش فرزندان ما را در زمینه های مشورت، دور اندیشی، قرآن، اذان، خلاقیت، سلامت و تندرستی، بهداشت، ورزش و شادی، مهربانی، هنر، موسیقی، تئاتر، عکاسی، فن بیان، شعر، سرود و گونه های مختلف فرهنگ، هنر و ادبیات آشنا می‌سازند. تقدیر نماییم از کسانی که در تمام سالهای زندگی خود مظلومانه و بی هیاهو با حجم فعالیت بسیار، همچنان بدون چشم‌داشت و با عشق به بلندای انسانیت چشم دارند و همیشه نگران معرفت، مهربانی و تربیت نسل در راه و آینده‌ اند.
معاونین و مربیان پرورشی، مربیان و دبیران ورزش، مربیان بهداشت، مربیان پیشتاز و مشاورین همیشه، در زندگی فرزندان ما نقش اساسی ایفا می کنند. هشت اسفند روز امور تربیتی و هفته تربیت اسلامی را با تمام وجود به تمام کارشناسان معاونت پرورشی، تربیت بدنی و سلامت، معاونین و مربیان پرورشی، دبیران تربیت بدنی، مربیان بهداشت، مربیان پیشتاز و مشاورین عزیز سرزمینم ایران، استان و شهرستانم‌ بوشهر، تبریک عرض می نمایم و از خداوند متعال برای این مهربانان همیشه که در شخصیت پذیری فرزندان ایران عزیز نقش ویژه دارند بهترین ها را آرزومندم.
بوشهر ۹۸/۱۲/۸ خلیل شیخیانی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان بوشهر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار