معاون اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی: برنامه توسعه اقتصاد دیجیتال استان تدوین شود

تبریز (پانا) - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی بر تدوین برنامه توسعه اقتصاد دیجیتال در استان تأکید کرد و گفت: تهیه این برنامه نیازمند ارزیابی وضع موجود و آسیب‌شناسی این حوزه است.

کد مطلب: ۱۰۲۶۲۱۵
لینک کوتاه کپی شد
معاون  اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی: برنامه توسعه اقتصاد دیجیتال استان تدوین شود

علی جهانگیری در جلسه کارگروه اقتصاد دیجیتال آذربایجان شرقی، بیان کرد: دبیرخانه کارگروه نسبت به تهیه گزارش وضع موجود این حوزه و شاخص‌های آن و همچنین سهم دستگاه‌ها و بخش‌های مختلف در اقتصاد دیجیتال اقدام کند.

او از همه دستگاه‌های اجرایی استان خواست تا با احساس مسئولیت و فراتر از امور اداری با دبیرخانه این کارگروه همکاری کرده و برای پیشبرد این امر از همه ظرفیت‌های خود استفاده کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی افزود: پس از تهیه این گزارش، برنامه توسعه اقتصاد دیجیتال استان با تکیه بر اهداف کمی و فرابخشی و مشخص کردن وظایف دستگاه‌های دولتی و بخش خصوصی تدوین شود.

جهانگیری همچنین بر آسیب‌شناسی حوزه اقتصاد دیجیتال در استان تأکید کرد و گفت: باید مشخص شود که چه عواملی باعث شده تا در این حوزه به وضع مطلوب نرسیم.

در این جلسه گزارشی از وضعیت اقتصاد دیجیتال استان ارائه و راهکارهای توسعه این بخش و افزایش سهم آن از گردش اقتصادی استان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار