معدوم کردن 20 تن انو اع مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته و فاسد در نیشابور

نیشاور(پانا)- مدیرگروه بهداشت محیط معاونت بهداشت دانشکده علوم پزشکی نیشابور از معدوم کردن 20 تن انواع مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته، فاسد و فاقد مشخصات بهداشتی خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۲۴۳۱۹
لینک کوتاه کپی شد
معدوم کردن 20  تن انو اع مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته و فاسد در نیشابور

سعید یگانه پور اظهار کرد: در 6 ماهه اول سال جاری 20 تن انواع مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته، فاسد و فاقد مشخصات بهداشتی شامل مواد غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی غیرقابل مصرف انسانی از مراکز تهیه، توزیع و فروش مواد غذایی و بهداشتی در نیشابور کشف و پس از هماهنگی های لازم با دادستان و با حضور نماینده او و کارشناس بهداشت محیط معدوم شد.

مدیر گروه بهداشت محیط همچنین جمع آوری بیش از هفتصدو پنجاه کیلو ماده غذایی غیر بهداشتی در سه ماهه سوم سال جاری را از فعالیت های بازرسان بهداشت محیط در خصوص کنترل مواد غذایی برشمرد و خاطرنشان کرد: حفظ ایمنی غذایی مردم و ارتقای بهداشت عمومی جامعه از اهداف مهم طرح کنترل و نظارت بر مراکز تهیه، توزیع و فروش مواد غذایی و بهداشتی می باشد و درهمین راستا با واحد‌های صنفی متخلف برخورد جدی، قاطع و قانونی انجام شده است.

یگانه پور در پایان از مردم خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشت محیطی، مواد غذایی و بهداشتی تاریخ مصرف گذشته، فاسد و فاقد مشخصات بهداشتی، مراتب را به سامانه ۱۹۰ گزارش دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار