شرکت1500دانش آموزدرهمایش«فهمیده‌های امروزسلیمانی‌های فردا»

بیرجند(پانا)همایش بزرگ دانش آموزی با عنوان «فهمیده‌های امروز سلیمانی‌های فردا» به مناسبت دهه فجر بامشارکت بیش ازیک هزارو۵۰۰دانش آموزاز۲۲ مدرسه شهرستان بیرجند برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۲۰۶۳۴
لینک کوتاه کپی شد
شرکت1500دانش آموزدرهمایش«فهمیده‌های امروزسلیمانی‌های فردا»

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: همایش بزرگ دانش آموزی با عنوان «فهمیده‌های امروز سلیمانی‌های فردا» به مناسبت دهه فجر بامشارکت بیش ازیک هزارو۵۰۰دانش آموزاز۲۲ مدرسه شهرستان بیرجند برگزار شد.

محمد علی واقعی در حاشیه ی برگزاری این همایش که در سالن شهیدین قاسمی برگزار شد، تصریح کرد: دانش آموزان بیرجندی درچهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باردیگر با آرمان‌های امام راحل و شهدا تجدید میثاق کردند.

او با بیان این که در این همایش فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی، فرماندار بیرجندو جمعی از مسوولان و فرهنگیان نیز حضور داشتند، ادامه داد: مل به بیانیه گام دوم انقلاب و منویات مقام معظم رهبری رسالت انقلابی پیش روی دانش آموزان است که با عملیاتی کردن آن وظیفه خود در قبال شهدا را انجام می دهند.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، بر پایی چنین همایش را نشانه ی بصیرت و ایمان قلبی دانش آوزان به آرمان های انقلاب و تلاش مستمر برای پیروزی در مقابل استکبار جهانی دانست و تصریح کرد: نسل جوان امروز باید مسیر را به درستی شناخته و با تداوم راه شهدا پاسدار حرمت خون شهدا باشد.

واقعی با بیان این که بند بند بیانیه گام دوم انقلاب نقشه ی راهی است که رسالت انقلابی نسل جوان به ویژه دانش آموزان را مشخص می کند،خاطر نشان کرد: دانش آموزان نسل امروز تربیت یافته بصیرت انقلابی هستند و می توانند در قالب بیانیه دوم انقلاب رسالت اخلاقی، فرهنگی و علمی خود را در سطح جامعه به نمایش بگذارند.

گفتنی است در این مراسم از چهره شهید سپهبد قاسیم سلیمانی که توسط دانش آموز11 ساله خلق شده بود رو نمایی شد. این دانش آموز به مدت ۱۰ ساعت با برش روزنامه‌هایی که اخبار شهادت سردار سلیمانی را منعکس کرده بودند، در مدت سه روز دیگر با چیدن این برش‌ها تصویری از چهره سردار دل‌ها را کشیده است.

اجرای برنامه‌های مختلفی از جمله نمایش طنز، مسابقه، سرود و دومینو ۱۰ هزار قطعه‌ای از دیگربرنامه‌های ابتکاری همایش بود که ضمن فروریختن پرچم اسرائیل، پرچم جمهوری اسلامی ایران به اهتزاز درآمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار