نمایش کمدی «عشق من حامد بهداد» در نیشابور اجرائی شد

نیشابور (پانا)- همزمان با ایام اله دهه مبارک فجر چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تئاتر کمدی« عشق من حامد بهداد » به نویسندگی افشین هاشمی و کارگردانی هنرمند نام آشنای تئاترنیشابور " مسعود فرهادی " در تماشاخانه چکاوک ماندگار نیشابور به روی صحنه رفت.

کد مطلب: ۱۰۱۹۹۶۲
لینک کوتاه کپی شد
نمایش کمدی «عشق من حامد بهداد»  در نیشابور  اجرائی شد

مسئول دبیرخانه شورای نظارت برنمایش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور اظهار کرد: هنر نیشابور در کشور دارای جایگاه و شأن والایی است و هنرمندان با ذوق و خوش قریحه ی تئاتر نیشابور با تکیه بر فرهنگ و ادبیات غنی توانسته اند آثاری در خورشان و فاخر را تولید و عرضه نمایندکه درخشش داشته است تا گواه این مدعا باشد و تئاتر« عشق من حامد بهداد » نیز کاری است که هنرمندان تئاتر همزمان با ایام اله دهه مبارک فجر چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به روی صحنه تئاتر آورده اند.

حمید رضا آتشی گفت: تئاتر کمدی« عشق من حامد بهداد » به نویسندگی افشین هاشمی و کارگردانی " مسعود فرهادی " ، همچنین حمید محمدی، وحید خزایی، ندا زردی به ایفای نقش پرداخته و دستیار کارگردان معین شاد و وحید خزایی ، سرپرست گروه: حامد هادوی(گروه تاتر تصویر خیال)، طراح پوستر سروش عالمی، ساخت تیزر :جعفر عمارلو، طراحی و اجرای صحنه عیسی نیشابوری، انتخاب موسیقی مهدی شکوهی بیدخت و امیر اثنی عشری، طراحی و اجرای نور معین شاد، عکاس خورشید زمندی، انتظامات سالن حسن عربخانی، گیشه عاطفه عربخانی به عنوان عوامل بااین کار همکاری دارند.

وی به داستان این نمایش پرداخت و خاطر نشان کرد: این نمایش درخصوص دو دلداده سینما و تاتر است که در کافه جلوی تاتر شهر به همدیگر برخورد می کنند و... به مخاطب ارایه می کند.

آتشی در خصوص کارگردان این نمایش یادآورشد: مسعود فرهادی تجربیات فراوانی در اجرای نمایش داشته است و تاکنون ده کار نمایشی ازجمله برلین، کاکتوس، کچلون و دیو پشمالو، ببعی و گرگ ناقلا، او، انتظار با بوی نرگس و... به روی صحنه برده و ساخت پنج فیلم کوتاه و یک انیمیشن را در کارنامه کاری خود دارد.

مسئول دبیرخانه شورای نظارت برنمایش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور تصریح کرد:همزمان با ایام اله دهه مبارک فجر چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تئاترکمدی« عشق من حامد بهداد » از ۱۲ الی ۱۷ بهمن 98 هر روز از ساعت 19 شب ویژه عموم علاقمندان به روی صحنه تماشاخانه چکاوک ماندگار واقع در انتهای منوچهری شمالی ۳ نیشابور به روی صحنه می رود

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار