فرماندار پاکدشت:جهاد باران رحمتی است که بذر وجود را می پروراند

پاکدشت(پانا)-فرماندار شهرستان پاکدشت از تشییع و خاکسپاری دو شهید گمنام دفاع مقدس درشهرستان پاکدشت همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س)در مسکن مهر امام رضا (ع) شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۰۸۸۶۹
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار پاکدشت:جهاد باران رحمتی است که بذر وجود را می پروراند

هادی تمهیدی فرماندار پاکدشت در سخنانی اظهار کرد:شهیدان از مکتب امام راحل (ره) درس گرفتندو امام راحل پیرو مکتب سید الشهدا(ع) بود و شهدای ما در هشت سال دفاع مقدس و انقلاب اسلامی پیرو شهدای کربلا هستند.

او در ادامه افزود:امروز شهدای مدافع حرم به تاسی از مکتب سید الشهدا(ع) در صدد تداوم راه اسلام و مکتب سید و سالار شهیدان جانفشانی کردند. باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم و پرچمی را که شهدا برافراشته نگهداشتند را در برابر هجمه های بی شمار استکبار و منافقان استوار نگهداری داریم.

تمهیدی اظهار کرد: ما جهاد را شر و زحمت نمی بینیم بلکه باران رحمتی می بینیم که بذر وجود انسان را می پروراند تا از عالم خاک سر بیرون آورد وبه ما فوق خاک سعود کند .

فرماندار پاکدشت بیان کرد: دو شهید والا مقام روز چهارشنبه مورخ نهم بهمن ماه سال جاری از مقابل مسجد النبی(ص) واقع در مسکن مهر امام رضا(ع) تا مسجد حضرت زهرا(س) پاکدشت تشییع و در محوطه همین مکان مقدس خاکسپاری خواهند شد.

تمهیدی اذعان کرد:یکی از این شهدا سی و پنج ساله در عملیات محرم و در منطقه عملیاتی شرهانی و شهید دیگر هفده ساله می باشند در عملیات کربلای پنج و در شلمچه به فیض عظمای شهادت نائل آمدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار