آغاز ارزیابی سرآمدی و بهبود مستمر شرکت ملی گاز ایران در شرکت گاز خراسان جنوبی
بیرجند(پانا)-ارزیابی سرآمدی و بهبود مستمر شرکت ملی گاز ایران در شرکت گاز خراسان جنوبی برگزارگردید
آغاز ارزیابی سرآمدی و بهبود مستمر شرکت ملی گاز ایران در شرکت گاز خراسان جنوبی
ارزیابان سرآمدی و بهبود مستمر شرکت ملی گاز ایران با حضور در جلسه افتتاحیه ، فعالیت خود را برای ارزیابی شرکت گاز استان خراسان جنوبی آغاز کردند.
ارزیابان سرآمدی و بهبود مستمر شرکت ملی گاز ایران با حضور در جلسه افتتاحیه ، فعالیت خود را برای ارزیابی شرکت گاز استان خراسان جنوبی آغاز کردند.
سید محمود هاشمی ضمن عرض خیر مقدم به تیم ارزیابی جایزه سرآمدی و بهبود مستمر شرکت ملی گاز ایران ، فرآیند ارزیابی را فرصتی مغتنم برای شرکت های گاز استانی برشمرد و گفت: مأموریت اصلی شرکت های گاز استانی ارائه خدمات بهینه و ایمن به مشترکین است و این مهم میسر نمی شود مگر اینکه سازمان نیازهای مشترکین را شناسایی کرده و در جهت ارتقای سطح رضایتمندی آنان تلاش کند.
مدیر عامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی کسب رضایت مشتریان را مهمترین و تأثیرگذارترین عامل در تعالی سازمانی عنوان کرد و اظهار داشت: برای پیمودن مسیر تعالی باید همه دوشادوش یکدیگر با تعریف و اجرای پروژههای بهبود در حفظ و تقویت نقاط قوت و اصلاح زمینه های قابل بهبود حرکت کنیم و خود را متعهد به پیمودن مسیر تعالی بدانیم.
هاشمی ضمن قدردانی از ارزیابان تعالی سازمانی خواستار ارزیابی دقیق و ارائه نقاط قابل بهبود و نقاط قوّت در فرآیندهای سازمان شد و تصریح کرد: قطعاً مواردی که در جلسه اختتامیه ارائه خواهد شد مجموعه شرکت گاز استان خراسان جنوبی را در رسیدن به اهداف خود در مسیر تعالی سازمانی یاری خواهد کرد.
وی افزود: بهبود مستمر هر سازمان در گرو ایجاد انگیزه برای منابع انسانی و در کنار آن بکارگیری شیوه های صحیح انجام فرآیندها است که این مهم با توجه به تعهد، تخصص و ایمان کارکنان در شرکت گاز خراسان جنوبی به خوبی پیاده سازی شده است.
گفتنی است ارزیابی شرکت گاز استان خراسان جنوبی توسط تیم ۴ نفره متشکل از سرارزیاب و ۳ نفر ارزیابان مدل تعالی سازمانی و در مدّت سه روز در شرکت گاز استان خراسان جنوبی انجام می شود.
ارسال دیدگاه