پانا گزارش می دهد:

طلای رقابت های جهانی بر گردن کاراته کای قزوینی

قزوین ( پانا) - بهمن عسگری در رقابت های لیگ جهانی کاراته وان فرانسه موفق به کسب مدال طلا شد.

کد مطلب: ۱۰۰۸۳۹۳
لینک کوتاه کپی شد
طلای رقابت های جهانی بر گردن کاراته کای قزوینی

بهمن عسگری کاراته کای قزوینی و ملی پوش تیم کاراته کشورمان در وزن 75- کیلوگرم امروز توانست با شکست حریفان خود عنوان قهرمانی مسابقات جهانی کاراته فرانسه را از آن خود کند.

او در گام نخست هشت بر صفر توماس سور انکروینن از فنلاند را شکست داد و در بازی دوم خود سه بر صفر ایوان کوربائو از بلاروس را زمین گیر کرد.

عسگری سپس به مصاف کریل کوزنتکوف از روسیه رفت و وی را نیز سه بر صفر برد. این کاراته کای قزوینی در مرحله نیمه نهایی دو بر صفر جاکوئین گونزالو از کشور شیلی را شکست داد و به مرحله فینال رسید.

عسگری در فینال این دوره از رقابت ها لوگان داکوستا از کشور فرانسه که دارنده مدال نقره کاراته وان اسپانیا در سال ۲۰۱۹ است را با نتیجه چهار بر صفر مغلوب خود کرد و به مدال طلای مسابقات لیگ جهانی کاراته فرانسه دست یافت.

لیگ جهانی کاراته وان 2020 فرانسه با شرکت 703 کاراته کای از 92 کشور جهان پیگیری می شود که بهمن عسگری و علی اصغر آسیابری دو کاراته کای قزوینی بودند که به نمایندگی از استان قزوین در این دوره از رقابت ها حاضر شدند و عسگری به مدال طلا این رقابت ها رسید و آسیابری در دیدار دوم با شکست خوردن در برابر عبدالرحمان سنه از سنگال از رسیدن به سکوهای برتر بازماند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار