مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران - بافق

دانش آموزان بافقی که رتبه تک رقمی کنکور را کسب کنند ، پراید جایزه می گیرند

یزد(پانا)- رضا فلاح مبارکه در نشست هم اندیشی مدیران مدارس بافق که در هتل نیکان این شهر برگزارشد گفت :دانش آموزی که در یک مقطع تحصیلی در بافق درس خوانده و بتواند رتبه تک رقمی کنکور سراسری را کسب کند یک دستگاه خودروی پراید از سوی شرکت سنگ آهن به آن اهدا خواهد شد.

کد مطلب: ۱۰۰۸۱۱۳
لینک کوتاه کپی شد
دانش آموزان بافقی که رتبه تک رقمی کنکور را کسب کنند ،  پراید جایزه می گیرند

به گزارش روابط عمومی آموزش وپرورش شهرستان بافق "فلاح " دراین نشست به سوالات مدیران مدارس درزمینه های مختلف پاسخ گفت و با اشاره به اهمیت نقش آموزش و پرورش در تربیت نیروهای متخصص برای آینده کشور،گفت: وظیفه همه مسئولان شهرستان است تا در این راستا آموزش و پرورش را برای رسیدن به اهداف تعلیم وتربیت یاری دهند.

وی با بیان اینکه مدیران سابق شرکت سنگ آهن نیز در راستای کمک به آموزش و پرورش اقداماتی انجام داده اند،افزود: ساخت مجموعه پرفسور حسابی در زمان مدیریت مهندس نیک کار،احداث ساخت سه مدرسه خیری در دوران مهندس عسکری،شروع به کار مجتمع تربیتی فرهنگی شایقی در زمان مدیریت دکتر رحیمی و اکنون ساخت دو مدرسه توسط شرکت سنگ آهن بصورت خیری و دو مدرسه دیگر توسط شرکت پیمانکاری انجام گرفته است و در مجموع تفاهم نامه ساخت 4 مدرسه در این مدت کوتاه امضاء شده است.

ایشان در بحث ورزش با توجه به خدماتی که توسط آموزش و پرورش به فرزندان کارکنان شرکت داده می شود،بیان کرد: تلاش نمودیم در این راستا نیز کمک هایی به آموزش و پرورش با فراهم نمودن تجهیزات و وسایل ورزشی داشته باشیم.

مدیر عامل شرکت پیرامون برگزاری کلاس های کنکور اعلام کرد: طی هماهنگی با معاونت منابع انسانی و مدیر روابط عمومی شرکت هر گونه کمک در بحث سرویس دهی و ایاب و ذهاب اساتید انجام خواهد گرفت.

فلاح مبارکه یادآور شد: هم اکنون به قبول شدگان کنکور سراسری که رتبه تک رقمی دارند 20 میلیون ریال،دو رقمی 12 میلیون ریال و سه رقمی 5 میلیون ریال اهدا خواهد شد.

وی با اشاره به ظرفیت های شرکت سنگ آهن مرکزی که میتواند مورد استفاده مدیران آموزشگاه ها قرار گیرد،افزود: در بحث سینما قدس آهنشهر که اکنون فعالانه به اکران فیلم های سینمایی برای رده های سنی کودکان و نوجوانان می پردازد، میتوانید طی هماهنگی با مسئول سینما یک سانس را برای تشویق دانش آموزان اختصاص داده شود و این امر در حوزه ورزش و سالن های ورزشی نیز امکان پذیر است.

مدیر عامل شرکت دوران ابتدایی را از حساس ترین زمان ها دانست که می تواند دانش آموز را تشویق به درس خواندن یا بالعکس کند و گفت: متاسفانه دانش آموزان و فرزندان ما بیشتر سرگرم فناوری ها و فضاهای مجازی هستند و باید کاری کرد که از آن فاصله بگیرند..

فلاح مبارکه در بحث ارائه خدمات به جهت سرویس دهی مدارس برای اردوهای درون شهری یا برون شهری گفت: این امر باید طی برنامه ریزی و جلوگیری از هرگونه تبعیضی انجام گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار