هفتمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی باشگاه های کشور

تهران (پانا)- هفتمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی باشگاه های کشور سبک JKF گوجوکای/کن بوکان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۰۸۰۵۵
لینک کوتاه کپی شد
هفتمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی باشگاه های کشور

محل برگزاری این مسابقه، سالن چند منظوره چیتگر، جنب پارک بانوان ریحانه منطقه 22 بود. گفتگویی با زینب اسد زاده، مسئول برگزاری این دوره از مسابقات سبک گوجوریو در بخش بانوان و مدیر سبک گوجوکای استان تهران داشتم که در ادامه می خوانید.

به گفته اسد زاده بیش از یک صد و پنجاه کاراته کا از سراسر باشگاه های کشور در این دوره از مسابقات کشوری سبک گوجوکای شرکت کرده اند که متاسفانه برخی تیم ها از جمله تیم استان مازندران به دلیل شرایط نامساعد هوا و یخبندان از حضور در محل برگزاری مسابقات بازماندند. این مسابقه در رده سنی خردسالان (متولدین 92-1391)، نونهالان گروه الف (متولدین 90-1388)، نونهالان گروه ب (87-1385)، نوجوانان(84-1383)، جوانان(82-1381)، امید و بزرگسالان(رده سنی 18 سال و بالاتر از متولدین 1380)، پیشگسوتان(62-1352) در چهار بخش کاتای انفرادی، کمیته انفرادی، کاتای تیمی و کمیته تیمی برپا گردید.

وی افزود: این مسابقه با حضور شانزده داور از بانوان سبک گوجوکای قضاوت شد که با توجه به نتایج آنها استان تهران با حدود 39 مدال طلا عنوان تیم اول، استان خوزستان و گلستان به ترتین مقام دوم و سوم را کسب کردند. همچنین کاپ اخلاق به تیم استان البرز تعلق یافت.

مسئول برگزاری این دوره از مسابقات بخش بانوان افزود: مسابقه آقایان فردا در سالن چند منظوره چیتگر برگزار خواهد شد. از نظر شرکت کنندگان، این مسابقه سطح بالایی داشت و کسب مقام دشوار بود اما باتوجه به خلوت بودن جدول ها تقریبا همه کاراته کا ها توانستند مقام اول، دوم یا سوم را کسب کنند.

*سارا بناء، خبرنگار دانش آموز منطقه 5

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار