رئیس سابق اداره آموزش و پرورش پیربکران:

با راه اندازی مرکز نیکوکاری، کمک رسانی بهتر انجام خواهد شد

پیربکران(پانا) - جلسه مرکز نیکوکاری جهت کمک به دانش آموزان بی بضاعت در سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش پیربکران برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۰۷۵۱۳
لینک کوتاه کپی شد
با راه اندازی مرکز نیکوکاری، کمک رسانی بهتر انجام خواهد شد

جلسه ای با موضوع مرکز نیکوکاری جهت کمک به دانش آموزان نیازمند و شناسایی افراد خیر با حضور مسئواین کمیته امداد شهرستان فلاورجان در سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش پیربکران برگزار شد.

سهرابی رئیس سابق اداره آموزش و پرورش پیربکران در جلسه مرکز نیکوکاری بیان کرد: برای راه اندازی مرکز نیکوکاری منطقه پیربکران توافق لازم بین اداره کل آموزش و پرورش استان و کمیته امداد انجام شد. منطقه پیربکران 850 دانش آموز بی بضاعت دارد که تحت پوشش هیپ اداره یا ارگانی نیستند. 230 الی 240 نفر مدد جوی تحت پوشش کمیته امداد، 187 نفر دانش آموز یتیم، 60 نفر تحت حمایت بهزیستی و 22 نفر در طرح پراکنده شاهد در آموزش و پرورش منطقه مشغول به تحصیل هستند.

او ادامه داد: بصورت پراکنده کمک های متعددی به دانش آموزان بی بضاعت شده است ولی در این میان به تعدادی از آنها هیچ کمک یا کمک کمی ارسال شده است.

سهرابی درباره مرکز نیکوکاری گفت: در این سامانه دانش آموزان بی بضاعت شناخته می شود، خیرین معرفی می شوند و کلیه کمک ها با هم افزایی کمیته امداد بصورت مطلوب انجام می شود. بعضی مدارس موقعیت خیلی خوبی از نظر خیرین و کمک دارند ولی بعضی از مدارس به دلیل پراکندگی کمک ویژه ای می خواهند. این طرح بصورت هماهنگ و بهتر کمک رسانی را انجام می دهد و عدالت از بابت کمک رسانی بهتر انجام خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار