حضور اولیا یکی از تاثیر گذار ترین موضوعات بر تقویت روحیه و پیشرفت دانش آموزان است

کلات(پانا)-مدیر آموزش و پرورش کلات در نشستی با اولیای آموزشگاه شهید‌غفاری روستای‌قاباخ به گفتگو پرداخت و مسائل و مشکلات را مورد بررسی قرار داد.

کد مطلب: ۱۰۰۴۸۴۴
لینک کوتاه کپی شد
حضور اولیا یکی از تاثیر گذار ترین موضوعات بر تقویت روحیه و پیشرفت دانش آموزان است

در ابتدای جلسه هر یک از اولیای این آموزشگاه به بیان مسایل و مشکلات موجود در آموزشگاه پرداختند. سپس در ادامه رمضان‌پروانه مدیر دستگاه تعلیم و تربیت کلات ضمن قدردانی از زحمات مدیر ، پرسنل و انجمن اولیای آموزشگاه که به جد پیگیر موضوعات مدرسه هستند، یکی از مقوله های مهم در نظام تعلیم و تربیت و مدرسه را موضوع ارتباط دانست و بیان کرد: اگر قرار است در تعلیم و تربیت پیشرفت درستی اتفاق بیفتد، باید اولیا و مدرسه با هم همراه و همگام‌باشند.

او حضور اولیا را یکی از تاثیر گذارترین موضوع بر تقویت روحیه و پیشرفت دانش آموزان دانست و اظهار کرد: یک دانش آموز برای رشد و ارتقای روحیه نیازمند ارتباط اولیا و مدرسه است، بنابراین برای پیشبرد اهداف نظام تعلیم و تربیت،ا رکان اصلی مدرسه که همان معلمان، اولیا و دانش آموزان هستند باید در کنار هم قرار بگیرند.

او در پایان عنوان کرد: همراهی اولیا با مدرسه باید هوشمندانه باشد و ما نیز تمام تمرکزمان را در حوزه ستادی بر پیشرفت دانش آموزان شما عزیزان معطوف می‌کنیم و با جدیت پیگیر پیشرفت و موفقیت فرزندانتان هستیم تا به اهدافی که داریم برسیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار