معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش تنكابن خبرداد:

افتتاح كارگاه تولید پوشاك مدارس در هنرستان حضرت نرجس (ع) تنكابن

خبرگزاری پانا :معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش تنكابن از افتتاح كارگاه تولید پوشاك مدارس در هنرستان حضرت نرجس (ع) تنكابن خبرداد.

کد مطلب: ۱۰۰۳۹۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری پانا ؛ حمیدی گفت: كارگاه تولید پوشاك مدارس توسط هنرستان ها (موضوع بند ب تبصره 75) در سالن هنرستان حضرت نرجس(س) فعالیت خویش را آغاز نمود.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش تنكابن افزود: این كارگاه جهت تأمین تعداد 3000 دست روپوش دانش آموزی به انضمام تولید مقنعه­ی مورد نیاز مقاطع متوسطه شهرستان با تلاش 30 هنرجو و 2 هنرآموز و یك نفر كارآفرین در فصل تابستان فعالیت می نماید.

وی با بیان این كه آن روزی كه دشمن به جان ما هجوم آورد، شهدا ما را شرمنده خود كردند مبادا امروز كه دشمن به نان ما حمله كرده شرمنده ی شهدا شویم، تاكید كرد: كار و تلاش امروز هنرجویان عزیز در راستای تحقق حماسه ی سیاسی و حماسه ی اقتصادی و نیز در اجرای منویات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی و اهمیت به كار و سرمایه ایرانی است.

حمیدی هدف از اجرای این طرح را تولیدی نمودن هنرستان ها، گذراندن ساعات كارآموزی هنرجویان در هنرستان و غنی نمودن اوقات فراغت دانش آموزان ذكر نمود و حمایت همه جانبه تمامی مدیران مدارس و مسوولین شهری را در این خصوص خواستار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار