اقامه نماز جماعت دانش آموزان دبستان عفت به امامت حضرت آیت الله ناصری

یزد(پانا) - نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزددرجمع دانش آموزان دبستان عفت ناحیه یک یزد گفت : نماز، خصوصا نماز اول وقت نقش مهمی در رشد و بالندگی روحی و معنوی انسان دارد .

کد مطلب: ۱۰۰۳۶۲۶
لینک کوتاه کپی شد
اقامه نماز جماعت دانش آموزان دبستان عفت به امامت حضرت آیت الله ناصری

آیت الله ناصری بعد از اقامه نماز ظهر و عصر درجمع دانش آموزان دبستان عفت گفت: هدف از خلقت انسان به کمال رسیدن است.بنابراین دانش آموزان برای رسیدن به کمال انسانی باید در مدرسه ، خانواده و اجتماع تربیت شوند تربیتی که آنها را به این هدف والا برساند . یکی از عناصر تربیت انسان ، نمازاست خصوصا نماز اول وقت که نقش مهمی در رشد و بالندگی روحی و معنوی انسان دارد .

امام جمعه یزد افزود: دنیا زود گذر است چه بهتر که این وقت اندک صرف اموری شود که سعادت دنیوی و اخروی ما راتامین کند. پس برای زندگی ابدی یا اخروی باید توشه ای مناسب در این دنیای فانی فراهم سازیم .

ایشان افزود:انسان باید زندگی هدفمند داشته باشدتا به سربلندی و سرافرازی برسد مهمترین هدفها،آنهایی هستند که انسانهای آزاده و شرافتمند به ما عرضه می کنندتا در پرتو تلاش در جهت رسیدن به این اهداف انسان به کمال برسدو سعادت دنیا و آخرت را برای خود فراهم سازد.

آیت الله ناصری در ادامه گفت:تقلید از انسانهای غربی که فرهنگ مبتذل غرب را ترویج می دهندو خوشگذرانی را هدف از آفرینش انسان می داننددر نهایت انسان را به پوچی و حیرانی در این دنیا می رساندومشکلات روحی واخلاقی فراوانی به بار می آوردو در نهایت از سعادت حقیقی دور می شوند.

ضمنا در این مراسم دانش اموزان به اجرای برنامه هایی از قبیل همخوانی قرآن، اراِئه دکلمه و اجرای سرود پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار