شهادت سردارسلیمانی باعث انسجام امت اسلام شد

ابرکوه (پانا) - امام‌جمعه ابرکوه در جمع نمازگزاران مسجد جامع، اظهار کرد: سردار سلیمانی به‌واسطه نقش بارزی که در ایجاد خودباوری و استقلال و عزت طلبی و مبارزه با مظاهر و مصادیق کفر و استکبار ایفا کرد، در جهان اسلام محبوبیت داشت.

کد مطلب: ۱۰۰۳۵۶۲
لینک کوتاه کپی شد
شهادت سردارسلیمانی باعث انسجام امت اسلام شد

حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی افزود: فعال کردن ظرفیت‌هایی مانند حشدالشعبی در عراق، قوات وطنی در سوریه و مجموعه‌های دیگر بسیجی همچون فاطمیون، زینبیون، حیدریون و انصارالله موجب شد که از این سردار دل‌ها و فرمانده کاردان و کارکشته، کابوسی برای آمریکا و اسرائیل ترسیم شود و قدرتمندترین مرد خاورمیانه لقب گیرد .

حجت‌الاسلام حسینی خاطرنشان کرد: برای ترامپ قابل باور نبود که شهادت حاج قاسم سلیمانی در انسجام امت اسلام و تقویت جبهه و بنیان دار شدن زنجیره مقاومت اثر بخش‌تر از حیات و زندگی‌اش می‌شود .

حسینی اذعان کرد: ملت‌های شام و عراق نجات کشورشان از چنگال سیاه و خونین داعش را رهین تدابیر و فرماندهی سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی آن سرباز فداکار اسلام و ولایت می‌دانند .

حسینی همچنین با بیان اینکه سردار دل‌ها، پدر جبهه مقاومت بود تأکید کرد: امروز گرچه جهان اسلام در سوگ فقدان این مرد بزرگ می‌سوزد؛ اما قاسم‌های سلیمانی را آماده فداکاری و تقابل با شیطان بزرگ و هم‌پیمانان خبیثش می‌کند تا در پرتو محوریت فرماندهی سردار قاآنی عزت و عظمت امت اسلام به ویژه عاشوراییان را مضاعف نمایند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار