برگزاری آیین پایانی نمایشگاه نقاشی معلولین بی سرپرست در شیراز

خبرگزاری پانا: آیین پایانی نمایشگاه خیریه حراج هنری آثار نقاشی معلولین بی سرپرست با حضور مسئولین استانی در فرهنگسرای هنر شیراز برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۰۲۶۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، نمایشگاه خیریه حراج هنری آثار نقاشی معلولین بی سرپرست از اول تیرماه لغایت هفتم تیرماه از ساعت 18 الی 22 در فرهنگسرای هنر واقع در پارك بعثت بر پا بود.


تابلو هایی نقاشی و عكس های كه توسط خود معلولین در این نمایشگاه ارائه شده بود به نفع معلولین بی سرپرست به فروش در این نمایشگاه به فروش شد.


فرزانه علوی، مسئول موسسه خیریه رهروان حضرت علی (ع) در حاشیه این نمایشگاه در جمع خبرنگاران گفت: به دنبال شناساندن موسسه های از قبیل امید پارس روستای سیف آباد به جامعه، مسئولین و خیرین هستیم.


وی توجه مسئولین به این قشر حساس جامعه را بسیار لازم دانست و بیان داشت: معلولین بی سرپرست واجب الكمك هستند و جلب توجه مسئولین به وضعیت بهداشتی و رفاهی معلولین بسیار مهم است و حتی از لحاظ بهداشتی به چنین موسسه های رسیدگی نمی شود زیرا به خاطر فاصله زیادی كه با مركز استان دارند از نظارت كمتری برخوردار هستند.


به گزارش خبرنگار پانا، در نمایشگاه خیریه حراج هنری آثار نقاشی معلولین بی سرپرست تعدادی كتاب با عنوان "چكیده آفرینش" تالیف فرزانه علوی به نفع معلولین بی سرپرست به فروش رسید.


همچنین نمایشگاه خیریه حراج هنری آثار نقاشی معلولین بی سرپرست به همت موسسه خیریه رهروان حضرت علی(ع) و با همكاری انجمن عكس سازمان بسیج هنرمندان استان فارس و معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری شیراز در فرهنگسرای هنر برپا شد.


بنا بر این گزارش عكس های ارائه شده در این نمایشگاه كه بیانگر وضعیت این معلولین بی سرپرست است توسط اعضای انجمن عكس سازمان بسیج هنرمندان فارس گرفته شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار