‌تشکیل کمیسیون مدرسه‌یاری در تمام استان‌های کشور؛ تلاش خیرین برای اجرای عدالت و ارتقای کیفیت آموزشی و پرورش

تهران (پانا) - مراسم گرامیداشت روز ملی تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی صبح امروز با حضور رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۹۳۸۱۴
لینک کوتاه کپی شد
‌تشکیل کمیسیون مدرسه‌یاری در تمام استان‌های کشور؛ تلاش خیرین برای اجرای عدالت و ارتقای کیفیت آموزشی و پرورش

رئیس کمیسیون مدرسه‌یاری جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور نیز در این نشست اظهار کرد: یکی از رموز موفقیت و پویایی سازمان‌ها درک شرایط محیطی و همپایی با این شرایط است. سازمانی که واکنش مثبت به شرایط محیطی داشته باشد میتواند چرخه پویایی خود را طی کند. سازمان نوسازی مدارس چنین سازمانی است و خدمات قابل تقدیری را انجام داده است.

مهدی نوید ادهم ادامه داد: در سال‌های گذشته این حرکت با حضور آقای خان‌محمدی و روحیه جهانی ایشان این بالندگی بیشتر ادامه یافته است و این سازمان اکنون کارنامه قابل دفاعی دارد.

وی ضمن قدردانی از تلاش مدیران سازمان نوسازی مدارس در سراسر کشور افزود: از مجموعه کارهایی که در این سال‌ها اتفاق افتاد، یک کار مهم؛ بزرگداشت تشکل‌ها و همراه کردن آن‌ها برای کار خیر مدرسه‌سازی است. تشکل‌ها که امروز به میدان آمدند یک گام رو به جلو است. تشکل‌ها ظرفیت خوبی برای آموزش و پرورش ایجاد کرده است که باید از آن استفاده کرد.

نوید ادهم اظهار کرد: یک کار مهم دیگر در این سال‌ها، مدرسه‌یاری است. ما تصمیم گرفتیم که در کنار مدرسه‌سازی به امر مدرسه‌یاری هم نیاز داریم. مدرسه‌سازی لازم است اما کافی نیست. خیرینی که به میدان آمدند و مدرسه‌سازی پرداختند یک قدم جلوتر آمده‌اند و به مدرسه‌یاری هم مشغول شدند.

رئیس کمیسیون مدرسه‌یاری جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور ادامه داد: اگر ما بتوانیم خیرین را سر ذوق بیاوریم که این مدرسه‌ای که ساخته‌اند چقدر توانسته خدمات آموزشی ارائه دهد، باز هم بازمی‌گردند و مدرسه خواهند ساخت.

وی گفت: کمیسیون مدرسه‌یاری در تمام استان‌ها شکل گرفته است و دو هدف را دنبال می‌کند. ارتقای کیفیت آموزشی و پرورشی و عدالت. باید دست به دست هم بدیم مدرسه‌یاری را همراه با مدرسه‌‌سازی پیش ببریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار