جزئیات ثبت‌نام دوره‌های مهارت‌آموزی دانشگاه فرهنگیان برای پذیرفته‌شدگان آزمون آموزگاری

تهران (پانا) - مرکز بهسازی و توسعه منابع انسانی دانشگاه فرهنگیان اطلاعیه‌ای درباره جزئیات ثبت‌نام دوره‌های مهارت‌آموزی برای ‌پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی سال 1403 منتشر کرد.

کد مطلب: ۱۴۸۶۸۴۸
لینک کوتاه کپی شد
جزئیات ثبت‌نام دوره‌های مهارت‌آموزی دانشگاه فرهنگیان برای پذیرفته‌شدگان آزمون آموزگاری

طبق این ‌اطلاعیه ‌برنامه ثبت­‌نام مهارت‌­آموزان ‌دارای دو مرحله اصلی است که جزئیات آن به شرح زیر است:

«ثبت‌نام در دو مرحله غیرحضوری و حضوری انجام خواهد شد.

ثبت‌نام غیرحضوری‌:

‌معرفی­‌شدگان ‌باید از هم‌اکنون تا 29 تیرماه به آدرس ttc.cfu.ac. ir سامانه آموزشی پذیرش مهارت­‌آموزان دانشگاه فرهنگیان (سامانه مروارید) مراجعه و برای بارگذاری مدارک و ثبت­‌نام غیرحضوری خود اقدام کنند.  

*نام کاربری: شماره داوطلبی یا شماره پرونده و یا کد رهگیری­ ‌و رمز عبور: کد ملی مهارت­‌آموز است.

‌مدارک مورد نیاز جهت بارگذاری در سامانه مروارید توسط مهارت‌آموزان:

1- کلیه صفحات شناسنامه

2- پشت و روی کارت ملی

3- عکس پرسنلی زمان ثبت‌نام در آزمون استخدامی

4- پایان خدمت و یا کارت معافیت برای برادران

5- مدرک تحصیلی

6 - تصویر گواهی ICDL (درصورت دارا بودن)‌

7- تصویر گواهی روخوانی و روان‌خوانی قرآن (درصورت دارا بودن)

8- فرم تعهد (‌در صورت دارا بودن)

9- مدارک ایثارگری (در صورت دارا بودن)

10- پرداخت شهریه

پرداخت شهریه:

‌شهریه دو پودمان برای هر مهارت‌­آموز 54/000/000 (‌پنجاه و چهار میلیون ریال) است که باید ‌در فرآیند ثبت‌نام در سامانه مروارید در قسمت پرداخت شهریه نسبت به واریز آن اقدام شود. شهریه پودمان اول 27/000/000 (بیست و هفت میلیون ریال) است. که مهارت‌آموز باید نسبت به پرداخت این مبلغ اقدام کند، در صورت عدم پرداخت امکان انتخاب واحد میسر نمی‌­باشد. باقی‌مانده شهریه که مربوط به پودمان دوم است مبلغ 27/000/000 (بیست و هفت میلیون ریال) است که جهت رفاه حال مهارت­‌آموزان تا پایان دوره (قبل از آزمون اصلح) موظف به پرداخت آن در سامانه مروارید هستند.

*عدم ثبت‌نام غیرحضوری و بارگذاری مدارک تا پایان تاریخ تعیین­ شده به معنی انصراف از دوره تلقی خواهد شد.

*مسئولیت صحت و سقم ثبت‌­نام، درج مشخصات و بارگذاری مدارک بر عهده مهارت­‌آموز است و در صورت تشخیص وجود مغایرت در مدارک ارائه‌شده تا پایان دوره، شرکت متقاضی در دوره مهارت­‌آموزی کان لم یکن تلقی خواهد شد.

ثبت‌نام حضوری:

ثبت‌نام حضوری مهارت­‌آموزان ‌از تاریخ  1403/05/06 ‌همزمان با شروع دوره در پردیس/مرکز محل آموزش مهارت­‌آموزان انجام خواهد شد. مهارت‌آموزان موظف هستند در زمان ثبت‌­نام حضوری شخصاً، اصل مدارک ثبت‌نامی را صرفاً جهت تطبیق با مدارک بارگذاری شده در سامانه به همراه داشته باشند.

*آن­ دسته از مهارت‌­آموزان جامانده از سری­‌های قبل (‌رشته آموزش ابتدایی و کودکان استثنایی) که موفق به شرکت یا اتمام دوره نشده‌­اند، در صورت ارائه درخواست کتبی برای شروع ‌و ادامه دوره به پردیس محل آموزش خود می‌­توانند در این دوره شرکت کنند. البته مشروط به اینکه از معرفی آن‌ها به دانشگاه بیش از یکسال نگذشته باشد.

دوره مهارت‌­آموزی شامل دو پودمان است‌ که پودمان نخست آن از شنبه 6 مرداد 1403 آغاز می­‌شود. مهارت‌­آموزان باید پس از ثبت‌نام براساس برنامه اعلامی سامانه مروارید در کلاس­‌های پودمان شرکت کنند. در صورتی که مهارت‌آموز طبق مراحل مشخص‌شده اقدام نکند امکان شرکت وی در پودمان و امتحانات پایانی و متعاقباً صدور حکم استخدامی توسط وزارت آموزش و پرورش وجود نخواهد داشت.

‌پودمان­‌های اول و دوم این دوره به صورت حضوری برگزار می­‌شود. در کنار آموزش حضوری بسته­‌های ­یادگیری الکترونیکی که لینک آن در منوی اصلی پورتال سازمان مرکزی دانشگاه با عنوان (محتوی دوره مهارت آموزی‌) ایجاد شده است در دسترس است.

*تشکیل کلاس پودمان اول از روز ‌شنبه تا چهارشنبه هر هفته براساس برنامه اعلامی پردیس محل برگزاری دوره است. پودمان دوم از  ابتدای مهرماه آغاز خواهد شد که زمان دقیق آن متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد.

*نام کاربری و رمز عبور به صورت پیش‌فرض در زمان ثبت‌نام، توسط سامانه اعلام می‌شود.

*مهارت­‌آموزانی که درخواست انتقال به استان­‌های دیگر را دارند به رابط مهارت­‌آموزی دانشگاه فرهنگیان در استان خود مراجعه کنند و فرم انتقال را از همکاران تحویل گرفته درخواست خود را ثبت کنند. بدیهی است انتقال یکبار و برای دو پودمان انجام می­‌گیرد و در صورت انجام انتقال به مبدا درخواستی امکان بازگشت وجود ندارد لذا از مهارت‌­آموزان تقاضا می‌­شود در این خصوص دقت کافی داشته باشند. 

‌‌*درخصوص رشته‌­های­ دبیری تاکنون از وزارت آموزش و پروش لیستی جهت ثبت‌نام به دانشگاه فرهنگیان ارائه نشده ­است­.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار