تبریک رئیس سازمان نوسازی مدارس به مسعود پزشکیان

تهران (پانا) - معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس ‌سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور به‌مناسبت مشارکت باشکوه ملت ایران و انتخاب ‌مسعود پزشکیان به‌عنوان رییس دولت چهاردهم پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۴۸۶۳۵۹
لینک کوتاه کپی شد
تبریک رئیس سازمان نوسازی مدارس به مسعود پزشکیان

متن پیام حمیدرضا خان‌محمدی به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

خداوند متعال را شاکریم که با مشارکت شایسته‌‌ تقدیر امت فهیم و شریف ایران، همانند همیشه بر هرگونه پیش‌داوری و پیش‌بینی خط بطلان کشید و در مدت کوتاه قانونی، در دو جمعه‌ پیاپی، شاهد دو رویداد باشکوه، آزاد و شفاف بودیم. 

این بار نیز شور و نشاط منبعث از تربیت سیاسی و اجتماعی مردم ثابت کرد پرچم زیبای ایران اسلامی همیشه برنده و بالاست، اینجانب و همکارانم در خانواده بزرگ نوسازی مدارس کشور به ملت شریف ایران به‌خصوص کسانی که با مشارکت در انتخابات به اعتلای نام ایران و اهتزاز این پرچم زیبا کمک کرده‌اند انتخاب آقای دکتر مسعود پزشکیان را به عنوان رئیس‌جمهور منتخب مردم شریف و نجیب ایران تبریک عرض می‌کنم.

در کنار خیرین ارجمند مدرسه‌ساز با یکدیگر عهد می‌بندیم تا برنامه‌های نهضت بزرگ مدرسه‌سازی ایران، بیش از گذشته و با تمام قوا طبق چهارچوب ها و قواعد اجرایی و عملیاتی گردد و با سرعت بیشتری پیش به سوی قله‌های سربلندی ایران عزیز گام برداریم.»

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار