رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور خبر داد؛

مدرسه شهیدرجایی به‌زودی وارد فاز فروش می‌شود

۱۷۰ میلیارد تومان ‌از محل مولدسازی کسب درآمد شده است

تهران (پانا) - رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با بیان اینکه یکی از بزرگترین پروژه‌های مولدسازی مدرسه شهید‌رجایی است که ارزش‌افزایی آن انجام و این هفته کار ارزش‌گذاری آن نیز صورت می‌گیرد، خبر داد این پروژه سپس وارد فاز فروش می‌شود که از محل اعتبار آن می‌توان کلاس‌های بسیاری ایمن‌سازی کرد.

کد مطلب: ۱۴۸۶۱۸۲
لینک کوتاه کپی شد
مدرسه شهیدرجایی به‌زودی وارد فاز فروش می‌شود

‌حمیدرضا خان‌محمدی، با بیان اینکه اگر دولتی بخواهد آینده‌ کشورش را بسازد باید به فضای آموزشی توجه ویژه‌ای داشته باشد گفت: باید بهترین نقطه شهر و منطقه در اختیار مدرسه، بهترین مهمان‌سراها متعلق به معلمان و بهترین تجهیزات در اختیار دانش‌آموزان قرار گیرد.

وی با بیان اینکه اعتبارات سازمان نوسازی ۳۰۰ تا ۴۰۰ درصد رشد داشته است افزود: اگر خط سیر در دولت چهاردهم امتداد پیدا کند می‌توانیم طی ۵ سال به استانداردهایی که در سند تحول بنیادین مطرح شده برسیم.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ‌با بیان اینکه هزار میلیارد تومان برای مدرسه‌سازی و آموزش و پرورش اختصاص داده‌ شده است ادامه داد: ۳۲ هزار کلاس درس توسط خیرین و مصوبات سفر ساخته شده و در طول برنامه هفتم یک میلیون نفر دانش‌آموز به جامعه آموزشی کشور اضافه می‌شود.

خان‌محمدی با بیان اینکه ۱۷۰ میلیارد تومان درآمد از محل مولدسازی کسب درآمد شده است گفت: قابلیت کسب ۴۰ هزار میلیارد تومان درآمد با املاک شناسایی شده را داریم که با فروش املاک بدون استفاده، مدارس جدید ساخته می‌شود.

وی با بیان اینکه یکی از بزرگترین پروژه‌های مولدسازی مدرسه شهید‌رجایی است که ارزش‌افزایی آن انجام و این هفته کار ارزش‌گذاری آن نیز صورت می‌گیرد ادامه داد: این پروژه سپس وارد فاز فروش می‌شود که از محل اعتبار آن می‌توان کلاس‌های بسیاری ایمن‌سازی کرد.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس درباره ایمن‌سازی مدارس غیرانتفاعی نیز گفت: به مدارسی که ایمنی لازم را رعایت نکرده باشند مجوز داده نمی‌شود، نظارت بر مدارس غیردولتی برعهده خود ادارات آموزش و پرورش مناطق است و اگر بررسی از طریق بازرسان انجام و گزارشی ارسال شود، کارشناسان سازمان نوسازی در صورت صحت، مجوز این مدارس را باطل می‌کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار