رئیس سازمان اداری و استخدامی در گفت‌وگو با پانا:

بیشترین سهمیه آزمون استخدام‌ 50 هزار نفر در دستگاه‌های دولتی، مربوط به وزارت آموزش‌وپرورش است

تهران (پانا) - معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان اداری و استخدامی خبر داد که بیشترین سهمیه در آزمون استخدامی برای جذب 50 هزار نفر در دستگاه‌های دولتی، مربوط به وزارت آموزش و پرورش خواهد بود.

کد مطلب: ۱۴۷۹۷۹۷
لینک کوتاه کپی شد
بیشترین سهمیه آزمون استخدام‌ 50 هزار نفر در دستگاه‌های دولتی، مربوط به وزارت آموزش‌وپرورش است

میثم لطیفی روز سه‌شنبه 18 خرداد در حاشیه اولین همایش ملی کاربرد موردکاوی در آموزش مدیران دولتی در جمع خبرنگاران از برگزاری ‌‌آزمون استخدامی در سال جاری و جذب ۵۰ هزار نفر‌ در دستگاه‌های دولتی خبر داده بود. لطیفی عنوان کرده بود: آزمون فراگیر جذب کارمندان دولتی در دستگاه‌های اجرایی برگزار می‌شود و مشخصا در وزارت بهداشت، وزارت علوم و وزارت آموزش و پرورش خواهد بود و منتظریم که سایر دستگاه‌ها نیز نیاز خود را اعلام کنند. 

رئیس سازمان اداری و استخدامی در این ارتباط در گفت‌وگو با پانا اظهار کرد: «از آزمون جذب 50 هزار نفر در دستگاه‌های دولتی، بیشترین سهمیه مربوط به وزارت آموزش و پرورش خواهد بود.»

میثم لطیفی افزود: «اکنون منتظریم برآورد آزمون‌های استخدامی مشخص شود. باید ببینیم کدام شغل‌محل‌ها را نیاز داریم. باید مشخص شود که در سطح شهرستان‌ها ‌برای آموزگاری، دبیری و هنرآموزی برای چه رشته‌ای نیاز داریم.»

معاون رئیس‌جمهوری همچنین در پاسخ به این سوال که آیا برنامه‌ای برای جذب سرایداران مدارس نیز در دستور کار سازمان اداری و استخدامی قرار دارد یا نه، گفت: «‌برنامه‌ای وجود داد و قرار شده که برآورد بودجه را با سازمان برنامه و بودجه مشخص کنند و به ما بگویند که عدد کل چقدر است تا انشاءالله براساس آن عمل کنیم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار