پیام تسلیت مسئولان آموزش و پرورش در پی شهادت آیت‌الله رئیسی؛

برای معلم شهید‌

تهران (پانا) - معاونان، مدیران و مسئولان بخش‌های مختلف وزارت آموزش و پرورش با صدور پیام‌هایی شهادت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی و یاران شهید ایشان را تسلیت گفتند.

کد مطلب: ۱۴۷۵۹۷۷
لینک کوتاه کپی شد
برای معلم شهید‌

‌متن پیام تسلیت مسئولان وزارت آموزش و پرورش در پی شهادت آیت الله رئیسی، رئیس‌جمهور مردمی و محبوب کشور و ‌شهادت وزیر‌ امور خارجه، نماینده ‌ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، استاندار و جمعی دیگر از همراهان رئیس‌جمهور، به شرح زیر است:

شوق خدمت به محرومان و تلاش شبانه‌روزی برای حل مشکلات ‌از مهم‌ترین ویژگی‌های رئیس‌جمهور شهید ‌بود‌

‌علی پورکمالی انارکی، رئیس دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی:‌

‌«سَلَامٌ عَلَى إِبْرَاهِیمَ کَذَلِکَ نَجْزِی الْمُحْسِنِینَ إِنَّهُ مِنْ عِبَادِنَا الْمُؤْمِنِینَ

خبر شهادت آیت‌الله سید‌ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور محبوب، مردمی و جهادی کشور و همراهان خدوم ایشان در پی وقوع حادثه تلخ و اندوهبار سقوط بالگرد، دل همه ملت ایران را متأثر و اندوهناک کرد.

بی‌شک عروج ملکوتی یار وفادار انقلاب، سید محرومان، حضرت آیت الله رئیسی، رئیس‌جمهور مردمی و محبوب کشور و حادثه دلخراش شهادت وزیر محترم امور خارجه، نماینده محترم ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، استاندار محترم و جمعی دیگر از همراهان رئیس‌جمهور، ضایعه‌ای عظیم و جبران‌ناپذیر است که داغ آن به آسانی قابل تسلی نیست.

صفای باطن، تواضع مثال‌زدنی و شوق خدمت به محرومان و تلاش شبانه‌روزی برای حل مشکلات و مسائل کشور، از مهم‌ترین ویژگی رئیس‌جمهور شهید در تمام ادوار مسئولیت و خدمت خالصانه وی بود.

اینجانب با دلی رنجور و قلبی محزون، به عنوان خادم خانواده بزرگ دانشگاه تربیت دبیر شهید‌رجایی، شهادت پر‌افتخار رئیس‌جمهور محترم و همراهان ایشان در حین خدمت به مردم را محضر رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی)، مردم  شریف و قدرشناس ایران عزیز، اعضای محترم هیأت دولت جمهوری اسلامی ایران و خانواده داغدار ایشان، «تسلیت و تعزیت» عرض نموده و برای همه درگذشتگان این حادثه دردناک از درگاه خداوند رحمان، علو درجات و حشر با اولیاالله را مسئلت می‌نمایم.»

عمری خدمت به مردم شریف ایران

محمود امانی طهرانی، ‌دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش: 

«‌وَبَشِّرِ الصَّابرِینَ الَّذینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ 

شهادت خادم الرضا(ع) حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور جهادگر و مردمی و همراهانش که عمری را در مسیر خدمت به مردم شریف ایران اسلامی سپری کردند به ساحت مقدّس حضرت ولی عصر(عج)، محضر مقام معظم‌ رهبری(مدظله)، اعضای محترم هیأت دولت و سایر خدمتگزاران دلسوز و تلاشگر کشور، بیت معظم له و ملت شریف ایران تسلیت عرض می‌کنم. 

از درگاه خداوند متعال برای آن سید شهید بزرگوار و همراهانش علو درجات و برای بازماندگان آنان صبر و شکیبایی مسئلت دارم.»‌

مداومت‌ و استقامت سید محرومان در پیگیری و تلاش برای حل مشکلات و شهادت در راه خدمت به مردم، مثال‌زدنی‌ و الهام‌بخش‌ همه مسئولان و متولیان کشور بوده است

‌قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب برابر آموزشی وزارت آموزش و پرورش:‌

‌«إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

حادثه تلخ سقوط بالگرد حامل آیت‌الله رئیسی رئیس‌جمهور محترم‌، محبوب و مردمی، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و آیت‌الله آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و هیئت همراه‌، موجب اندوه و تاثر فراوان شد.

مداومت‌ و استقامت سید محرومان در پیگیری و تلاش برای حل مشکلات و شهادت در راه خدمت به مردم، مثال‌زدنی‌ و الهام‌بخش‌ همه مسئولان و متولیان کشور بوده است.

ما جهادگران حوزه تعلیم و تربیت، شهادت رئیس‌جمهور عزیز‌، محبوب و مغتنم و بزرگمرد جهاد، ایثار، انسانیت و اخلاص و هیئت همراهشان را که حین انجام وظیفه به این مقام متعالی نائل آمدند، محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای (‌مد ظله العالی)، ملت شریف ایران و خانواده معزز ایشان تسلیت و تهنیت عرض کرده و برای آن یاران سفر کرده علو درجات الهی را مسئلت می‌‌نمائیم.»

آیت‌الله رئیسی همراه و دلسوز دانش‌آموزان و خیرین مدرسه‌ساز بود

‌رئیس ‌و اعضای هیات مدیره جامعه خیرین مدرسه ساز کشور:

«‌انالله و اناالیه راجعون

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا؛

خبر شهادت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور کشور و همراهان ایشان در پی وقوع حادثه سقوط بالگرد، قلب‌های‌ ملت ایران را در بهت و اندوه فرو برد. بدون‌شک این ضایعه فقدانی بزرگ و جبران‌ناپذیر‌ است و داغی است که به آسانی تسلی نمی‌یابد‌.

آیت‌الله رئیسی رحمه الله علیه با قلبی رئوف، نیتی صادقانه و خالصانه، اندیشه‌ای ژرف و اراده‌ای جدی همواره برای حل مشکلات مردم بویژه برطرف کردن مشکلات فضاهای آموزشی کشور، تلاشی وافر و شبانه‌روزی داشتند و دغدغه‌مندانه مسائل را پیگیری و رصد می‌کردند. ایشان همراه و دلسوز دانش‌آموزان و خیرین مدرسه‌ساز بود.

اینجانب‌، شهادت رئیس‌جمهور اسلامی ایران، آیت‌الله سید‌ابراهیم رئیسی و همچنین حسین امیرعبداللهیان وزیر محترم امور خارجه، آیت‌الله سیّد محمّدعلی آل‌هاشم نماینده محترم ولی‌فقیه در استان آذربایجان‌شرقی و نیز مالک رحمتی استاندار محترم و سایر همراهان شهیدشان را به محضر مقام معظم رهبری‌، خانوادهای داغدارشان و نیز عموم مردم شریف ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

علو درجات و محشور شدن با انبیا و اولیا الله را برای شهدای حادثه سقوط بالگرد حامل رئیس‌جمهور و هیئت همراه وی از خداوند متعال مسئلت داریم.»

عهد می‌بندیم ‌در مسیر ‌اعتلای آموزش و پرورش کشور، با همان پشتکار و تلاش بی‌وقفه، راه طی شده را ادامه دهیم

علی لطیفی، معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی:

«بسم‌ الله الرحمن الرحیم
سلامٌ علی إبراهیم کذلک نَجزی المُحسنین إنّه مِن عِبادِنا المُؤمِنین

روح بلند خادم الرضا (علیه‌السلام) و خادم با اخلاص، پرتلاش و خستگی‌ناپذیر ملت ایران، آیت‌الله شهید سید‌ابراهیم رئیسی و تعدادی از همراهان جهادگرش، در ایام ولادت امام رئوف و در حین خدمت‌رسانی به ملت شریف، به سوی ملکوت پر کشید. او و همسفرانش هم‌اینک عند ربهم یرزقون‌اند تا اجر و پاداش زحمات، خستگی‌ها، نگرانی‌ها و بی‌خوابی‌هایی که در طول این سال‌ها به جان خریدند را دریافت کنند، و چه خوش سعادتی است رهسپار شدن به سوی حق، در حال خدمت به خلق؛ طوبی لهم و حسن مآب. و ما، در نهایت اندوه و با تسلیم و رضا در برابر مشیت الهی، با روح آن مرد الهی و مخلص عهد می‌بندیم که در پیروی از فرمایش ولی‌امرمان مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، در مسیر خدمت به مردم عزیز ایران اسلامی و اعتلای آموزش و پرورش کشور، با همان پشتکار و تلاش بی‌وقفه، راه طی شده را ادامه دهیم تا هیچ خللی در پیشبرد امور کشور حاصل نشود.

ضمن تسلیت این ضایعه دردناک به محضر امام عصر و زمان (ارواحنا فداه)، مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و یکایک مردم شریف، همکاران و معلمان محترم و دانش‌آموزان عزیز، رحمت و رضوان الهی را برای این شهدای خدمت و سید ایشان مسئلت نموده و برای همه داغداران، به ویژه بازماندگان و خانواده محترم ایشان، صبر و تسلای خاطر و اجر بی‌حساب آرزومندم.»

بیش از چهار دهه تلاش ‌و خدمت سید محرومان و خادم الرضا در پیگیری‌های خستگی‌ناپذیر برای حل مشکلات مردم ‌برای همه مسئولان و متولیان کشور الهام‌بخش‌ خواهد بود‌

‌احمد محمودزاده، رئیس سازمان مدارس غیردولتی:

«‌وَبَشِّرِ الصَّابِرِینَ الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَةٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُون

ایران اسلامی امروز در سوگ رادمردی است که در مقام خود اسوه و الگویی کم‌نظیر بود‌، شهادت رئیس‌جمهور مردمی و محبوب کشورمان به اتفاق هیئت همراه حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امورخارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و چند تن دیگر از همراهان ایشان در سانحه دلخراش سقوط بالگرد، قلب‌ ملت ایران را در ماتم و اندوه فرو برد‌.

بیش از چهار دهه تلاش ‌و خدمت سید محرومان و خادم الرضا در پیگیری‌های خستگی‌ناپذیر برای حل مشکلات مردم و در عاقبت کسب فیض شهادت در راه خدمت بی‌منت به ملت، بی‌شک برای همه مسئولان و متولیان کشور الهام‌بخش‌ خواهد بود.

اینجانب عروج ملکوتی خادمان دلسوز ملت را به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج)‌، مقام معظم رهبری (‌مدظله العالی‌) و مردم شریف ایران اسلامی تسلیت عرض می‌نمایم و از درگاه خداوند متعال علو درجات را برای ایشان مسئلت دارم‌.»

خدمات آیت‌الله رئیسی همیشه به یادگار خواهد ماند

رجبعلی برزویی، رئیس دانشگاه فرهنگیان: 

«وَلاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاء عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ (آل عمران آیه ۱۶۹)

هرگز کسانى را که در راه خدا کشته شده‌‌اند مرده مپندار بلکه زنده‌‌اند که نزد پروردگارشان روزى داده می‌شوند.

با نهایتِ تأثر و تأسف شهادتِ سید الشهدای خدمت، حضرت آیه الله رئیسی، رییس محترم جمهور و رئیس هیات امنای دانشگاه فرهنگیان را به ساحت مقدس امام زمان( عج)، فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی) و عموم مردمِ شریفِ ایران خصوصا خانواده بزرگ دانشگاه فرهنگیان، تسلیت عرض می‌نمایم.

شهید آیت الله رئیسی همواره و همیشه دغدغه خدمت به مردم را داشتند و در همین راهِ مقدس جان بر کف گذاشتند. خدمات و توفیقات ایشان در منظر و نگاه مردم همیشه به یادگار خواهد ماند.

این شهید عزیز و خادم ملت؛ توجه ویژه به دانشگاه فرهنگیان و تربیت معلم داشتند. خانواده بزرگ دانشگاه فرهنگیان هیچگاه از یاد نخواهد برد که در هفته معلم امسال، بعد از دیدار با معلمان شریف؛ وزیر محترم آموزش و پرورش و اینجانب را در دفتر کارشان فراخواندند و بیش از 2 ساعت، دستورات و پیگیری‌هایی برای رفع مشکلات دانشگاه فرهنگیان انجام دادند.

همچنین در سال 1401 اولین جلسه هیات امنای دانشگاه فرهنگیان از زمان تاسیس در سال 1390، با حضور این عالم واسته و رئیس‌جمهور شهید برگزار شد و مصوبات بسیار مهمی در آن جلسه تاریخی تصویب شد.

همچنین، فقدان نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه شهر تبریز آیت الله آل هاشم که یکی از حامیان والای ارتقای دانشگاه فرهنگیان بودند و بارها در پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان در آذربایجان شرقی حضور پیدا می کردند و پیگیر رفع مشکلات تربیت معلم بودند و نیز وزیر محترم امور خارجه جناب آقای امیرعبداللهیان، استاندار محترم و هیأت همراه بر این حزنُ و اندوه افزود که جا دارد به مردم غیور و قهرمانِ استان آذربایجان شرقی، خانواده محترم سوگواران و عمومِ هموطنان تسلیت و تعزیت داشته و از خداوندِ متعال صبری عظیم و جزیل برای بازماندگان آرزو نمایم.

دانشگاه فرهنگیان ضمن همدردی با ملتِ بزرگ و سلحشور ایران اسلامی، به خانواده بزرگ نظام تعلیم و تربیت اطمینان می‌دهد، مسیر پر افتخار و خدمت با تاسی به روحیه خستگی ناپذیر آیت‌الله رئیسی قهرمان و خادم ملت و یار وفادار رهبری ادامه خواهد داشت و با استعانت از خدای متعال نگاه های ویژه رهبر معظم انقلاب اسلامی و رئیس جمهور عزیز و شهید؛ در خصوص تربیت معلم را تحقق خواهیم داد.»

استمرار خدمت با الگوی مدیریت جهادی رئیس‌جمهور در مسیر مدرسه‌سازی

حمیدرضا خان‌محمدی رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور:

«بسم الله الرّحمن الرّحیم

انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشتِ شهادت گونه‌ی عالم مجاهد، خادم ملت ایران، خادم الرضا حضرت آیت الله رئیسی، رئیس جمهور مردمی و محبوب ملت ایران و همراهان گرامی ایشان که در اثنای خدمت صادقانه و مجاهدانه به ملت شرف ایران اتفاق افتاد، بسیار تلخ و دردناک بوده است.

این خدمتگزار صمیمی و مخلص در همه عرصه ها پیشگام و با انرژی مضاعف و تلاش شبانه روزی در راه اعتلا و پیشرفت کشور جز خدمت به مردم بزرگ ایران سر از پا نمی شناخت.

بار این غم بر خانواده بزرگ مدرسه ساز ایران بسی سنگین تر خواهد بود، چون یک یار و یاور صمیمی و دلسوز را از دست داده است.

هدیه قریب به 7 هزار فضای آموزشی و پرورشی در قالب بیش از 31 هزار کلاس درس در مدت کوتاه عمر بابرکت ایشان در راس دولت انقلابی و مردمی سیزدهم به فرزندان ایران عزیز اتفاق ماندگار در ذهن و خاطر آینده سازان این مرز و بوم خواهد بود.

عروج حجت الاسلام آل هاشم امام جمعه‌ی محبوب و معتبر تبریز، جناب آقای امیر عبداللهیان وزیر خارجه‌ی مجاهد و فعال، جناب آقای مالک رحمتی استاندار انقلابی و متدین آذربایجان شرقی و گروه پروازی و دیگر همراهان نیز بر حجم این درد افزوده است که برای همه این عزیزان علو درجات و همنشینی اولیاء ا... مسئلت داریم.

ضمن تسلیت شهادت یار و یاور نهضت مدرسه سازی ایران رئیس جمهور جهادی مردمی حضرت آیت الله رئیسی و همراهانش به محضر امام عصر( عج)، رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی، اعضای محترم هیات دولت، ملت شریف ایران و تسلیت مضاعف به خانواده بزرگ مدرسه سازی ایران، از همه مدیران گرانقدر در سراسر کشور انتظار داریم طبق فرمایش مقام عظمای ولایت کلیه امور بالاخص نهضت مدرسه سازی، بدون هیچگونه وقفه و خللی پیگیری شود. همچنین ضمن تلاش بر تبیین مجاهدت ها و خدمات خالصانه آن عارف آسمانی، همسو با ستاد برگزاری گرامیداشت آن شهید بزرگوار از هیچگونه خدمت و همراهی دریغ نشود.

به معلمان، دانش آموزان و والدین عزیز و قدرشناس ایران اطمینان می دهیم مسیر پر افتخار و خدمت مدرسه سازی با تاسی به روحیه خستگی ناپذیر آن عالم فرزانه و خادم ملت و یار وفادار رهبری ادامه خواهد داشت و با استعانت از خدای متعال و همراهی مردم بزرگوار مسیر روشن با الگوی مدیریت جهادی رئیس جمهور در نهضت مدرسه سازی ایران بیش از پیش استمرار خواهد یافت.»

آیت‌الله ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری خدمت‌گذار و حمایتگری مهربان برای خانواده سمپاد بود

الهام یاوری، رئیس سازمان ملی استعدادهای درخشان:

«الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَةٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ  أُولَئِکَ عَلَیْهِمْ صَلَوَاتٌ مِنْ رَبِّهِمْ وَرَحْمَةٌ وَأُولَئِکَ هُمُ الْمُهْتَدُونَ

در پی وقوع حادثه دلخراش سقوط بالگرد، خبر آسمانی شدن آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور کشور، وزیر امور خارجه، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، استاندار و همراهان ایشان، همه‌مان را در بهت و اندوهی فراوان فرو برد. شهادت در میدان خدمت، آرزوی بزرگ مردان مجاهد و عالی‌ترین پاداش الهی برای آنهاست. سیاستمداران ولایتمداری که برای خدمت به مردم تا دورترین نقاط مرزی رفتند و اکنون مزد تلاش‌های بی وقفه خود را در شب میلاد امام رئوف گرفتند. آیت‌الله ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری خدمت گذار و حمایتگری مهربان برای خانواده سمپاد بود که بارها با حمایت و پشتیبانی از جوانان و نخبگان مسیر رشدشان را هموار تر کرد. از دست دادن این مجاهدان ذی قیمت و فقدان جبران ناپذیرشان را به رهبر معظم انقلاب اسلامی خانواده محترمشان و مردیم شریف ایران تسلیت عرض می‌کنم. از درگاه خداوند سبحان برای ایشان رحمت و مغفرت الهی و برای خانواده‌های داغدار و ملت بزرگ ایران صبر و استقامت مسألت دارم.

همچنین عروج امام جمعه محبوب و مردمی تبریز آیت الله آل هاشم، دیپلمات نجیب آقای دکتر امیرعبداللهیان و استاندار جوان و پرتلاش آقای دکتر رحمتی را تسلیت گفته و از خداوند متعال برایشان علو درجات را آرزومندم.»

آیت الله رئیسی‌ نماد فداکاری، خدمت خالصانه، متعهدانه و خستگی‌ناپذیر به مردم بود

محسن احمدی مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان:

«بسم رب الشهداء و الصدیقین

شهادت حضرت آیت‌الله دکتر ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور مردمی و باکفایت و پرتلاش، خادم الرضا(ع)، مجاهد نستوه راه خدمت و همچنین همراهان ایشان از جمله آیت الله سید‌محمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه و امام جمعه فاضل تبریز، دکتر حسین امیرعبداللهیان وزیر انقلابی و جهادی امور خارجه، دکتر مالک رحمتی استاندار متدین و انقلابی آذربایجان شرقی و سایر همراهان در سانحه بالگرد، ایران اسلامی را غرق در ماتم و اندوه کرد.

حضرت آیت الله رئیسی، نماد فداکاری، خدمت خالصانه، متعهدانه و خستگی‌ناپذیر به مردم بود و در نهایت، این خدمتگزار صمیمی و مخلص در همین مسیر و در حال انجام خدمت برای آبادانی و پیشرفت کشور و اعتلای نام ایران اسلامی، در کنار برخی دیگر از مسئولان خدوم، در شب میلاد امام رئوف علی ابن موسی الرضا(ع) به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

بی‌شک فقدان این عزیزان ضایعه‌ای بزرگ و خسرانی عظیم برای کشور است اما راه ایشان در تداوم خدمت خالصانه به مردم و میهن اسلامی استمرار پیدا خواهد کرد.

اینجانب از طرف خانواده بزرگ صندوق ذخیره فرهنگیان، با اندوه فراوان، این ضایعه تلخ و دردناک را به ساحت امام عصر عجل الله، رهبر معظم انقلاب، ملت بزرگ ایران و خانوده آن شهیدان عالیقدر تسلیت می‌گویم و از خداوند منان برای روان پاک و مطهر ایشان، رحمت بیکران ‌الهی و برای بازماندگان آن شهیدان والامقام و جامعه فرهنگی کشور صبر و اجر مسئلت دارم.»

‌ملت بزرگ ایران اجازه نخواهند داد خللی در روند پیشرفت کشور پیش آید

حمید نیکزاد، دبیر ستاد همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش:

«بسم رب الشهدا و الصدیقین 

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

همزمان با زاد روز میلاد فرخنده حضرت امام علی بن موسی الرضا (علیه الاف التحیة و الثناء) جمعی از خدمتگزاران صادق، جهادی و مردمی ملت شریف ایران در حال انجام وظیفه به ملکوت اعلی پرواز و به افتخار شهادت خدمت نائل آمدند.

عروج ملکوتی رئیس‌جمهور پر‌تلاش و خستگی‌ناپذیر آیت‌الله سید‌ابراهیم رییسی، آیت الله آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه محبوب و مردمی تبریز که هر دو بزرگواراز افتخارات روحانیت انقلابی و تربیت‌یافتگان  مکتب جهادی خمینی کبیر و مقام معظم رهبری بودند، دکتر حسین امیرعبداللهیان وزیر ارزشمند و متدین امورخارجه ، دکتر مالک رحمتی استاندار پر تلاش و خدوم آذر بایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی فرمانده تیم حفاظت و سایر همراهان را به محضر شریف رهبرعظیم الشان انقلاب اسلامی آیت الله العظمی خامنه‌ای (دامت برکاته)، دولت انقلابی و ملت سرافراز و مقاوم ایران و خاندان شریف این مسافران الی الله  تسلیت عرض می‌نمایم.   

بدون تردید قاطبه ملت بزرگ ایران که دغدغه سربلندی و عظمت کشور را دارند تحت رهبری‌های داهیانه امام خامنه‌ای و رعایت مصالح ملی، دینی و حفظ وحدت و یکپارچگی اجازه نخواهند داد خللی در روند پیشرفت کشور پیش آید بلکه با وحدت و همت مضاعف در مسیر عزت و عظمت امت اسلامی گام بر خواهند داشت.

حشرهم الله مَعَ الَّذِینَ أَنْعَمَ اللَّهُ عَلَیْهِمْ مِنَ النَّبِیِّینَ وَالصِّدِّیقِینَ وَالشُّهَدَاءِ وَالصَّالِحِینَ وَحَسُنَ أُولَئِکَ رَفِیقًا.»

با تأسی از رفتار و منش شهیدان پرافتخار خدمت، در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، صادقانه و مجاهدانه تلاش کنیم‌

علی فرهادی، معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع:

«انالله و اناالیه راجعون

شهادت ناباورانة خدمتگزار صدیق ایران اسلامی حضرت آیت الله رئیسی و همراهان عزیزیشان که با روحیه جهادی و تلاش بی‌وقفه در مسیر رضای خدا و کار برای مردم منشاء خدمات و تحولات گسترده و شایانی در بخش‌های مختلف نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده‌اند، عمیقاً موجب تأثر گردید.

ضایعه بزرگ و اندوهبار شهادت رئیس‌جمهور محترم و همراهان ایشان را خدمت مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، خانواده محترم این عزیزان، مردم شریف ایران بالاخص آحاد فرهنگیان کشور تسلیت عرض می‌نمایم با طلب صبر و تسلی خانواده‌های داغدار بازماندگان امیدوار است روح شهدای عزیز با اولیاء الهی محشور و از سفره نعمات الهی متنعم شوند.

امید که، جاماندگان قافله پرافتخار شهادت و سعادت بتوانیم با تأسی از رفتار و منش شهیدان پرافتخار خدمت، توفیق داشته باشیم، در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، صادقانه و مجاهدانه تلاش نماییم.»

سعادتی است که آدمی در کوران تلاش برای خدمت به مردم به دیدار خدا برود

‌طباطبائی، معاون وزیر و ‌رئیس ‌مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور:

«إِنَّـا لِـلَّـهِ وَ إِنَّـا إِلَـیْـهِ رَاجِـعُـون

‌مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا‌

از مومنان مردانی هستند که به پیمانی که با خدا بسته بودند وفا کردند بعضی بر سر پیمان خویش جان باختند و بعضی چشم به راهند و پیمان خود را دگرگون نکرده‌اند‌/ سوره احزاب آیه ۲۳

روح بلند رئیس‌جمهور مجاهد و خستگی‌ناپذیر و خادم الرضا، شهید آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی‌، هشتمین رئیس‌جمهور ایران و همراهان انقلابی ایشان در حال خدمت به مردم  به ملکوت اعلی پیوست. رحمت و رضوان الهی نثار روح بلند مردان خدمت به ایران عزیز...

سعادتی است که آدمی در کوران تلاش برای خدمت به مردم به دیدار خدا برود.

طوبی لهم و حسن مآب...

این ضایعه دردناک را محضر حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف‌ و پیشگاه مقدس حضرت علی بن موسی الرضا علیه آلاف التحیه والثنا و مقام معظم رهبری و تمامی هموطنان عزیز و همکاران گرامی، معلمان و دانش‌آموزان و اولیا محترم تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال علو درجات برای آن راد مرد بزرگ و همه رادمردان عرصه خدمت مسئلت دارم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار